1,6 mln widzów pierwszego odcinka „Pensjonat nad rozlewiskiem”
Pokazany we wtorek wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek serialu „Pensjonat nad rozlewiskiem” oglądało średnio 1,62 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
We wtorek, 27 lutego br. o godz. 21.40 TVP1 pokazała pierwszy odcinek serialu „Pensjonat nad rozlewiskiem”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,62 mln osób. Przełożyło się to na 11,93 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.
Przynajmniej przez 1 minutę serial obejrzało 2,89 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 762 tys., a w 16-59 - 1,22 mln).
Jacek Kurski opublikował również wyniki oglądalności pierwszego odcinka produkcji z alternatywnego pomiaru oglądalności prowadzonego przez Netię, który wzbudza wiele kontrowersji - jego wyniki uznawane są tylko przez TVP. Według tych danych serial Jedynki zgromadził prawie 2 mln oglądających.
2,1 mln widzów Alarmu! łącznie na TVP1 i TVP Info. Dziękujemy.
— Jacek Kurski PL (@KurskiPL) 27 lutego 2018
Prawie 2 mln - Pensjonatu nad Rozlewiskiem w TVP1.
Udany start nowości.
Do swoich ról w serialu powrócili również m.in.: Olga Frycz, Piotr Grabowski, Antoni Królikowski, Jerzy Schejbal, Anna Czartoryska-Niemczycka i Adam Adamonis. Do obsady dołączyli z kolei: Piotr Borowski, Mariusz Drężek, Jakub Wieczorek, Mikołaj Krawczyk, Julia Pogrebińska i Milena Walenta. W roli gości pensjonatu pojawiają się m.in.: zespół Perfect, Karol Strasburger, Anna Popek, Jerzy Bończak i Anita Rywalska-Sosnowska.
Scenariusz odcinków napisali Anna Janyska, Małgorzata Sobieszczańska i Michał Kalicki, a za reżyserię odpowiedzialny jest Adek Drabiński.
Najnowsza odsłona sagi „Nad rozlewiskiem” trafiła do nowego pasma - TVP1 serial pokazuje we wtorki o godz. 21.40, czyli tuż po zakończeniu emitowanego na antenie siostrzanej Dwójki hitowego serialu „M jak miłość” (produkcja ta gromadzi około 6 mln widzów). Telewizja Polska wówczas przekierowuje widza z Dwójki do Jedynki. Celem tego zabiegu jest to, aby jak największa część widowni „M jak miłość” nadal pozostała z Telewizją Polską.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów pierwszego odcinka „Pensjonat nad rozlewiskiem”