PGE szuka agencji do obsługi elektrociepłowni Kogeneracja
Spółka PGE Energia Ciepła (należąca do grupy kapitałowej PGE) wybiera w przetargu agencję, która zajmie się kompleksową obsługą promocyjno-reklamową marki elektrociepłowni Kogeneracja. Umowa z wybraną firmą ma obowiązywać do końca czerwca 2023 roku.
Przetarg ogłoszony przez spółkę zależną Polskiej Grupy Energetycznej dotyczy kompleksowego dostarczania usług oraz produktów reklamowo-promocyjnych dla marki Kogeneracja dla podtrzymania dobrych relacji z obecnymi klientami oraz zintensyfikowania pozyskiwania nowych odbiorców energii elektrycznej i cieplnej.
Kompleksowe usługi polegać będą na dostarczeniu produktów w postaci gadżetów promocyjno-reklamowych, opracowaniu materiałów promocyjnych i reklamowych, opracowaniu projektów graficznych, bilboardów i bannerów reklamowych.
Wybrana agencja zajmie się m.in. opracowaniem koncepcji komunikacji kampanii (przekaz, scenariusz, komunikacja, treść ) informacyjnej,obsługą BTL reklamy skierowanej do konkretnego klienta nie będącej reklamą w mediach, do konkretnych potencjalnych odbiorców ciepła itp.
Umowa ze zwycięską firmą będzie zawarta do 30 czerwca 2023 roku. Oferty można składać do 31 stycznia br.
Dołącz do dyskusji: PGE szuka agencji do obsługi elektrociepłowni Kogeneracja