Pion wydawniczy Przeglądu Sportowego w Axel Springer Polska
Bogdan Mróz, dotychczasowy dyrektor ds. nowego biznesu obejmie zdniem 2 listopada 2007 stanowisko dyrektora wydawniczego PrzegląduSportowego.
Bogdan Mróz pracuje w Axel Springer Polska od 2003 roku.Początkowo był koordynatorem wydawniczym Newsweeka i Faktu , a w2004 roku objął funkcję dyrektora ds. kontrolingu strategicznego.Ostatnio jako dyrektor ds. nowego biznesu, odpowiadał zaposzukiwanie i kompleksową ocenę nowych możliwości rozwoju spółki,a także realizacje nowych przedsięwzięć.
Za marketing Przeglądu Sportowego odpowiadać będzie w dalszymciągu Alicja Gutowska, która dołączyła już do zespołu marketinguprasy codziennej Axel Springer Polska, kierowanego przez EwęKamińską-Lampart.
Po realizacji transakcji 2 listopada 2007 do Axel SpringerPolska przechodzi też cały zespół reklamy Przeglądu Sportowego,kierowany przez Andrzeja Kamińskiego dotychczasowego dyrektoradziału reklamy dziennika. Dział reklamy Przeglądu Sportowego będziewłączony w struktury biura reklamy prasy codziennej Axel SpringerPolska.
Dołącz do dyskusji: Pion wydawniczy Przeglądu Sportowego w Axel Springer Polska