SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Gołos nie będzie już dyrektorem marketingu PZPN

Piotr Gołos, dyrektor departamentu marketingu i spraw zagranicznych, odchodzi z Polskiego Związku Piłki Nożnej. Swoje dotychczasowe obowiązki będzie pełnić do końca lutego br.

Piotr Gołos był dyrektorem marketingu i spraw zagranicznych w PZPN od września 2010 roku. Wprowadził m.in. nową strategię marketingową związku, odpowiadał też za wprowadzenie nowej identyfikacji korporacyjnej i nowej internetowej platformy CRM dla fanów piłki nożnej. Współtworzył też od podstaw nowy departament marketingu.

Ostatnim projektem, nad którym pracował dotychczasowy dyrektor marketingu, było pozyskanie sponsora głównego dla piłkarskiej reprezentacji, którym została właśnie Grupa Lotos (więcej na ten temat).

W PZPN nie mianowano jeszcze nowego dyrektora marketingu i spraw zagranicznych.

Gołos przed pracą w PZPN był dyrektorem departamentu sponsoringu w Telekomunikacji Polskiej (obecnie Orange Polska). Wcześniej pracował też w dziale marketingu Canal+ Cyfrowego.

Dołącz do dyskusji: Piotr Gołos nie będzie już dyrektorem marketingu PZPN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl