Piotr Łysak na czele polskiego IAA
Piotr Łysak, dyrektor zarządzający McCann Erickson, został wybrany na prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Zastąpił na tym stanowisku Pawła Kowalewskiego, prezesa agencji Communication Unlimited.
Piotr Łysak deklaruje, że jako prezes polskiego oddziału IAA zamierza pracować nad odbudowaniem nadwątlonego ostatnio w oczach Polaków wizerunku branży komunikacji marketingowej. – My wszyscy, pracujący w tej branży, ponosimy odpowiedzialność za jakość i innowacyjność reklamy w Polsce, a co za tym idzie za rosnący poziom irytacji Polaków reklamami – przyznaje Łysak. – Jako nowy szef IAA zamierzam przypominać na każdym kroku jak wielką rolę opiniotwórczą, kulturotwórczą i społeczną ma reklama. My, jej twórcy musimy mieć świadomość tej odpowiedzialności – deklaruje.
Przypomnijmy, że Łysak został członkiem IAA na początku lutego br. (więcej o tym).
Piotr Łysak od wielu lat jest związany z siecią McCann. Kierował nią w Afryce, a w naszej części Europy zarządzał biurami McCann Erickson kolejno w Bukareszcie, Belgradzie i Kijowie. Polskim oddziałem agencji kieruje od dwóch lat. Łysak ukończył studia psychologiczne i aktorskie na Uniwersytecie Alberty w Kanadzie, marketing i reklamę na Uniwersytecie Nowojorskim oraz studia MBA Uniwersytetu Calgary, realizowane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Piotr Łysak na czele polskiego IAA