Piotr Metz rekomenduje muzykę w Radiu Kraków w akcji reklamowej rozgłośni
Pod hasłem „Muzyka, której się słucha” wystartowała kampania promocyjna Radia Kraków, w której Piotr Metz firmuje swoim nazwiskiem linię muzyczną stacji. Akcja obejmuje Kraków i największe miasta Małopolski.
W Krakowie kampania realizowana jest na citylightach (przy przystankach komunikacji miejskiej) oraz siatce reklamowej na budynku Muzeum Narodowego.
- Muzyka zajmuje około 40 proc. naszego dobowego programu. To bardzo istotny i w moim przekonaniu mocny element naszego programu. To także element, nad którym bardzo intensywnie w ciągu ostatniego roku pracowaliśmy - mówi Marcin Pulit, prezes i redaktor naczelny Radia Kraków.
Oprócz Krakowa akcja jest realizowana w Tarnowie, Nowym Sączu, Bochni i Myślenicach. Wykorzystano tu wielkoformatowe siatki reklamowe w najbardziej uczęszczanych miejscach.
Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia i obejmą również internet oraz serwisy społecznościowe. Kreację kampanii przygotowało krakowskie studio projektowe Motor Studio.
Piotr Metz został kierownikiem redakcji muzycznej Radia Kraków w styczniu ub.r. Na tym stanowisku odpowiada za całą redakcję muzyczną krakowskiej stacji (więcej na ten temat).
Z danych Radio Track wynika, że w drugim półroczu 2014 r. średni udział Radia Kraków w rynku radiowym w Krakowie wyniósł 4,9 proc. (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Piotr Metz rekomenduje muzykę w Radiu Kraków w akcji reklamowej rozgłośni