Piotr Szubski, Natalia Kaczmarek i Magdalena Maziejuk w Codemedia
Do zespołu Codemedia jako media manager dołączył Piotr Szubski. Z kolei Natalia Kaczmarek i Magdalena Maziejuk będą pełnić w firmie funkcję media plannerów.
Do obowiązków Piotra Sztubskiego należeć będzie planowanie mediów w telewizji i internecie. Natalia Kaczmarek jako media planner zajmie się obsługą marki Polska Poczta Usługi Cyfrowe, natomiast Magdalena Maziejuk wesprze zespół Anny Lipińskiej w planowaniu kampanii online.
Piotr Sztubski pracował wcześniej w domach mediowych Initiative Media, Carat Polska oraz Value Media. Zajmował się projektami m.in. dla Neckermann Polska, Poczty Polskiej, TVP, Indeco i Intersportu. Specjalizuje się w media planningu, obsłudze klienta oraz tworzeniu narzędzi optymalizacyjnych.
Natalia Kaczmarek związana była wcześniej z ClickAd i Initiative Media, gdzie zajmowała się m.in. klientami Storck, FFiL Śnieżka, Expander i PLL Lot. Specjalizuje się w obszarach performance, planowania, optymalizacji kampanii online i przygotowywaniu strategii online.
Magdalena Maziejuk pracowała w agencji Mediacom, gdzie zajmowała się obsługą marek Play, Proama i Pepco.
Dołącz do dyskusji: Piotr Szubski, Natalia Kaczmarek i Magdalena Maziejuk w Codemedia