SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma telewizyjne w czołówce sprzedaży dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany w listopadzie (top 24)

W listopadzie 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 323 781 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 2,05 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka”  (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 18,42 proc. do poziomu 229 347 egz.

Podium zamyka dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 14,79 proc. do 206 069 egz. Tytuł ten rok wcześniej był czwarty.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Po dwa miejsca przypadły dwutygodnikom poradnikowym oraz tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

479 938

323 781

323 781

479 728

330 572

330 572

Przyjaciółka

295 564

229 347

229 347

377 050

281 132

281 132

Party Życie Gwiazd

297 458

206 136

206 069

357 839

241 908

241 841

TV14

278 243

183 408

183 408

267 400

183 545

183 545

Tina

284 638

180 105

180 105

352 452

242 467

242 467

Świat Seriali

288 584

179 944

179 944

269 890

164 342

164 342

Show

271 625

165 829

165 829

312 455

208 838

208 838

Tele Max

234 948

147 511

147 511

232 406

157 209

157 209

Z Życia Wzięte

227 390

137 874

137 874

276 180

160 539

160 539

Super TV

208 626

121 016

121 016

216 929

141 027

141 027

Naj

174 332

103 376

103 376

174 965

120 092

120 092

Pani Domu

146 890

99 573

99 482

217 000

136 296

136 205

Bravo Sport

149 953

97 266

97 266

144 966

120 193

120 193

Viva

149 534

90 216

90 216

222 078

111 038

111 038

Takie jest Życie

187 399

89 897

89 897

169 977

89 115

89 115

Flesz Gwiazdy & Styl

143 380

98 650

82 984

214 310

125 364

124 880

Sukcesy i Porażki

135 250

79 586

79 586

163 250

91 799

91 799

Relaks

132 481

61 290

61 290

161 984

75 911

75 911

Ekran TV

81 593

44 300

44 300

96 084

52 771

52 771

Gala

114 204

43 334

43 064

107 000

52 587

52 538

Bravo

102 428

36 155

36 155

149 966

74 863

74 863

Kaczor Donald

39 980

17 811

17 811

40 790

20 410

20 410

Forum

31 000

15 039

15 039

37 000

15 344

15 344

Puls Medycyny

17 000

2 774

2 736

17 000

3 261

3 232

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
 

Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne w czołówce sprzedaży dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany w listopadzie (top 24)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl