Pismo kibiców Legii Warszawa zmieniło cykl wydawniczy
Oficjalny magazyn klubu piłkarskiego Legia Warszawa "Nasza Legia" od 18 października br. stał się miesięcznikiem. Wcześniej tytuł ukazywał się co tydzień.
- O takiej formie "Naszej Legii" myśleliśmy już od dłuższego czasu. Miesięcznik poświęcony najpopularniejszemu klubowi w Polsce będzie niewątpliwie nowością na polskim rynku wydawniczym. Żadna drużyna w naszym kraju nie posiada takiego wydawnictwa - mówi Janusz Partyka, redaktor naczelny "Naszej Legii".
Po zmianie częstotliwości ukazywania się pisma, jego objętość wynosi 100 stron (wcześniej 24 strony). Na łamach "Naszej Legii" pojawiły się nowe rubryki: "Starter" (z bieżącymi informacjami o klubie), "Ł3" (m.in. z wywiadami, reportażami i sprawami kibicowskimi),"1916" (opowiadająca o historii Legii), "Mixzone" (z konkursami i ciekawostkami).
Cena pisma wzrosła z 3,40 na 9,90 zł, ale nie zmienił się jego nakład, który wynosi 10 tys. egz. Powiększyła się natomiast sieć dystrybucji magazynu. Oprócz punktów Kolportera, można go teraz kupić także w sieci Ruchu i w salonach Empik.
Zmiany są promowane na stronie www.legia.com, informacje na ich temat będą obecne też podczas meczów rozgrywanych przez Legię Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Pismo kibiców Legii Warszawa zmieniło cykl wydawniczy