Dezerterzy na święcie piwa w Bawarii promują Tyskie (wideo)
Startuje kolejna kampania piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) opowiadająca o losach Mazura i Mecenasa, dezerterów z armii austro-węgierskiej. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Tank Production, Platige Image i Zenith.
W spocie Mazur i Mecenas przyjeżdżają do Monachium na parę minut przed zakończeniem święta piwa. Jednak po tym, jak częstują miejscowych piwem Tyskie, ku zdumieniu wszystkich wskazówki w miejskim zegarze zaczynają przesuwać się do tyłu. Reklama podkreśla, że Tyskie zdobyło Grand Prix na prestiżowym festiwalu piwnym w Monachium.
Komunikacja marketingowa Tyskiego opowiadająca o przygodach Mazura i Mecenasa jest prowadzona od wiosny ub.r. Kolejne spoty pokazywały m.in., jak bohaterzy uciekli z koszar, przyjechali do browaru w Czechach oraz kibicowali Polakom podczas Euro 2016 i igrzysk olimpijskich.
Nowa kampania reklamowa będzie realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Bardzo, reżyserią zajął się team Konqubinat, produkcją - Tank Production i Magda Olak, a postptodukcją - Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Dezerterzy na święcie piwa w Bawarii promują Tyskie (wideo)