Play wprowadza taryfy One Play Pro 40 i 60 z 29 gr/min i porównuje się z MixPlusem (wideo)
W sieci Play wprowadzane zostają taryfy abonamentowe One Play Pro 40 i One Play Pro 60 ze stawką 29 groszy za minutę połączenia, która obowiązuje też w Mixturze Pro 30 i 50. Ofertę wspiera kampania reklamowa w konwencji świątecznej.
We wprowadzanych właśnie taryfach One Play Pro 40 i One
Play Pro 60 oprócz stawki 29 groszy za minutę połączenia do
wszystkich sieci - zarówno w ramach abonamentu, jak i po
jego wykorzystaniu - obowiązuje przez 6 miesięcy 50-procentowy
rabat na abonament. Z oferty mogą skorzystać klienci przenoszący
swoje numery z innych sieci, dotychczasowi abonenci Play
podpisujący kolejną umowę, użytkownicy Play Fresh z trzymiesięcznym
stażem oraz kupujący te taryfy w e-shop.
Nową ofertę Play wspiera kampania reklamowa, w
której Mikołaj atakuje przy pomocy katapulty firmę "brużdżącą w 29
groszach za minutę". Przekaz ma podkreślać, że tylko w Play taka
stawka obowiązuje bez żadnych zastrzeżeń przez cały czas trwania
umowy.
Stawka 29 groszy za minutę zostaje również wprowadzona na
cały czas trwania umowy do taryf Play Mixtura Pro 30 i Play Mixtura
Pro 50. Promocja skierowana jest zarówno do nowych
abonentów, jak i klientów przedłużających umowy w ramach ofert mix.
Osoby przenoszące numery do tych taryf otrzymują również przez
pierwsze trzy miesiące po 20 zł na połączenia, SMSy i MMSy do
wszystkich sieci oraz darmowe minuty (500 w Play Mixtura Pro 30, a
1000 w Play Mixtura Pro 50) do wykorzystania przez 90 dni na
połączenia w sieci Play i na numery stacjonarne. Natomiast klienci
wykupujący te taryfy przez e-shop zyskują dodatkowe pieniądze (50
zł w Play Mixtura Pro 30, a 70 zł w Play Mixtura Pro 50) do
wykorzystania przez 90 dni na połączenia, SMSy i MMSy do wszystkich
sieci.
Tę ofertę wspiera kampania reklamowa, w której 29 groszy za minutę
w Play Mixturze zostaje porównane z 58 groszami za minutę w
MixPlusie. W obu kreacjach wizualizacją tej pierwszej stawki jest
ikona wyglądająca jak wykonana z tytanowej zbroi, co ma podkreślać
solidność oferty Play.
Całość działań reklamowych P4 przygotowało we współpracy z agencją
Change Communication (kreacja) i domem mediowym ZenithOptimedia
(planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Play wprowadza taryfy One Play Pro 40 i 60 z 29 gr/min i porównuje się z MixPlusem (wideo)