SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play wprowadza taryfy One Play Pro 40 i 60 z 29 gr/min i porównuje się z MixPlusem (wideo)

W sieci Play wprowadzane zostają taryfy abonamentowe One Play Pro 40 i One Play Pro 60 ze stawką 29 groszy za minutę połączenia, która obowiązuje też w Mixturze Pro 30 i 50. Ofertę wspiera kampania reklamowa w konwencji świątecznej.

We wprowadzanych właśnie taryfach One Play Pro 40 i One Play Pro 60 oprócz stawki 29 groszy za minutę połączenia do wszystkich sieci - zarówno w ramach abonamentu, jak i po jego wykorzystaniu - obowiązuje przez 6 miesięcy 50-procentowy rabat na abonament. Z oferty mogą skorzystać klienci przenoszący swoje numery z innych sieci, dotychczasowi abonenci Play podpisujący kolejną umowę, użytkownicy Play Fresh z trzymiesięcznym stażem oraz kupujący te taryfy w e-shop.

playreklama



Nową ofertę Play wspiera kampania reklamowa, w której Mikołaj atakuje przy pomocy katapulty firmę "brużdżącą w 29 groszach za minutę". Przekaz ma podkreślać, że tylko w Play taka stawka obowiązuje bez żadnych zastrzeżeń przez cały czas trwania umowy.


Stawka 29 groszy za minutę zostaje również wprowadzona na cały czas trwania umowy do taryf Play Mixtura Pro 30 i Play Mixtura Pro 50. Promocja skierowana jest zarówno do nowych abonentów, jak i klientów przedłużających umowy w ramach ofert mix. Osoby przenoszące numery do tych taryf otrzymują również przez pierwsze trzy miesiące po 20 zł na połączenia, SMSy i MMSy do wszystkich sieci oraz darmowe minuty (500 w Play Mixtura Pro 30, a 1000 w Play Mixtura Pro 50) do wykorzystania przez 90 dni na połączenia w sieci Play i na numery stacjonarne. Natomiast klienci wykupujący te taryfy przez e-shop zyskują dodatkowe pieniądze (50 zł w Play Mixtura Pro 30, a 70 zł w Play Mixtura Pro 50) do wykorzystania przez 90 dni na połączenia, SMSy i MMSy do wszystkich sieci.

Tę ofertę wspiera kampania reklamowa, w której 29 groszy za minutę w Play Mixturze zostaje porównane z 58 groszami za minutę w MixPlusie. W obu kreacjach wizualizacją tej pierwszej stawki jest ikona wyglądająca jak wykonana z tytanowej zbroi, co ma podkreślać solidność oferty Play.




Całość działań reklamowych P4 przygotowało we współpracy z agencją Change Communication (kreacja) i domem mediowym ZenithOptimedia (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Play wprowadza taryfy One Play Pro 40 i 60 z 29 gr/min i porównuje się z MixPlusem (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl