Eurozet uruchomił nową wersję internetowego playera Chillizet
Chillizet (Eurozet) zyskało nową wersję swojego playera, umożliwiającego słuchanie audycji na żywo i podcastów. To już czwarty brand Eurozetu z nową stroną, zawierająca treści audio.
Wśród podcastów z audycjami autorskimi dostępne są m.in. „Passent pasuje” Agaty Passent, kulinarny podcasty „Szczypta Chilli” Dominiki Biegańskiej, „Cztery strony piękna” Kaliny Ben Sira czy „Spokój w wielkim mieście” Nataszy Kotarskiej. Dostępne są także kanały m.in.: „Chillizet African Therapy”, „Chillizet World Jazz”, „Chillizet Jazz”, „Chillizet Soul”, „Chillizet Covers” lub „Chillizet Ladies”.
Chillizet to czwarty brand Eurozetu, który otrzymał nową stronę playera. W październiku nadawca uruchomił nowy player Radia Zet, w listopadzie zmieniono stronę Antyradia, a na początku grudnia swoją stronę z podcastami i audycjami na żywo uruchomiło z kolei Meloradio.
- Tym samym zrealizowaliśmy zapowiadaną kilka miesięcy temu strategię stworzenia dla naszych wszystkich stacji radiowych spójnych stron z contentem audio. Zostały one zbudowane w taki sam sposób, co ułatwia użytkownikom poruszanie się po nich, jednak każda z nich ma swój niepowtarzalny charakter i graficznie nawiązuje do danego brandu, dzięki czemu podkreśla jego indywidualny styl - komentuje Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Grupy Eurozet.
Serwis został zaprojektowany zgodnie z regułą mobile first w technologii responsive web design, tak aby użytkownicy mogli z niego korzystać w równie komfortowy sposób zarówno na desktopie, tablecie jak i smartfonie. Za przygotowanie, projekt graficzny i wdrożenie nowej strony odpowiedzialny był zespół online Grupy Eurozet.
Według badania Radio Track od sierpnia do października br. Chillizet miało 0,2 proc. udziału w rynku słuchalności.
Natomiast serwisy internetowe Grupy Eurozet w listopadzie br. zanotowały 10,79 mln użytkowników i 92,15 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).
Dołącz do dyskusji: Eurozet uruchomił nową wersję internetowego playera Chillizet