SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kulesza, Głowacki i Banasiuk twarzami kampanii „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” (wideo)

W czwartek, 9 grudnia rozpocznie się nowa kampania serwisu Player.pl, której twarzami zostali Agata Kulesza, Piotr Głowacki i Mateusz Banasiuk. Akcja będzie promowana hasłem „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!”.

Celem kampanii jest zainteresowanie widzów biblioteką tytułów pod marką Player Original.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W pierwszej z trzech odsłon akcji odbiorcy zobaczą gwiazdę „Skazanej” Agatę Kuleszę, a w kolejnych - Piotra Głowackiego, czyli podkomisarza Filipa Zacharę z „Nieobecnych” oraz Mateusza Banasiuka wcielającego się w postać porucznika Tadeusza Mroza w „Pajęczynie”.

Dodatkowo w spotach wchodzących w skład kampanii promocyjnej wystąpili również aktorka z Klubu Komediowego Kinga Kosik-Burzyńska oraz influencerzy. Wśród nich znaleźli się: Kinga Dąbrowska, Adrian Fabian, Aleksandra Chojnacka, Dawid Rakowski, Iga Szamborska, Natalia Maszkowska, Natalia Sisik, Gabi Kowalewska, Seweryn Habdas, Simon Losik i Wanesa Stefaniak.

Kampania pod hasłem „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” będzie emitowana w sieci, rozgłośniach radiowych oraz na antenach i w mediach społecznościowych TVN Grupa Discovery.

Według badania Mediapanel w październiku br. Player.pl miał 3,99 mln użytkowników. W połowie lutego na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.

Dołącz do dyskusji: Kulesza, Głowacki i Banasiuk twarzami kampanii „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cc
Nic się nie zmienił. Dalej m.in. filmy z podstawowego pakietu tylko z zagłuszającym wszystko lektorem (brak opcji wyboru oryginalnej wersji językowej i napisów). Jakość kanałów na żywo gorsza od tej z kablówki czy satelity. Fatalna aplikacja na AppleTV (m.im. całkowicie nieintuicyjne i niewygodne przewijanie… zamiast wykorzystać natywne opcje API tvOS stworzyli jakiegoś potworka)
odpowiedź
User
Hmm
Mogliby wyrównać poziom głośności reklam, bo każda przerwa reklamowa to ryzyko zawału…
odpowiedź
User
byśka
Podobają mi się te ich produkcje player oryginal. Oglądałam Pajęczynę, Chyłkę i Skazaną, a teraz oglądam Behawiorystę.
odpowiedź