Plushak na plaży promuje ofertę Plush na Kartę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa oferty Plush na Kartę z pakietem internetowym 20 GB, w tym 10 GB na YouTube i TikTok, oraz social mediami bez limitu za 25 zł na 30 dni.
Bohaterem reklamy jest Plushak, który w czasie letniego wypoczynku na plaży promuje ofertę Plusha z pakietem internetu na media społecznościowe. Propozycja szybko zyskuje uznanie urlopowiczów, zwłaszcza młodych.
W połowie marca ruszyły dwie inne kampanie oferty Plush: jedna pod hasłem „Weź się przenieś do Plusha!” promująca taryfę abonamentową, a druga z udziałem rapera Lil Wayne’a reklamujący promocję z platformą streamingową Tidal.
Nowa kampania reklamująca Plush jest realizowana w telewizji, radiu oraz internecie (m.in. w social media).
Za obsługę marketingową oferty Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).
Metryczka kampanii:
1. Kampania: Plush Wszystkomający
2. Nazwa reklamy: Plush „Lody na patyku"
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Scholz&Friends Warszawa
5. Reżyser: Wojtek Wawszczyk
6. Operator obrazu: Jacek Podgorski
7. Scenariusz: Maciej Ładziński, Michał Witek
8. Muzyka: Maya Monique De La Vega / Kurt G. Hoffman "Captain Trap A Ho"
9. Producent: Ryszard Kłosowski
10. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
11. Postprodukcja: Human Ark
12. Dom mediowy: Vizeum
13. Media: TV, online, citylighty, radio
Dołącz do dyskusji: Plushak na plaży promuje ofertę Plush na Kartę (wideo)