PMPG zatrudniła dyrektora sprzedaży
Paweł Owczarski został dyrektorem sprzedaży Platformy MediowejPoint Group SA. To nowe stanowisko w strukturze grupy, utworzone wzwiązku z przyjętą przez spółkę strategią agresywnego wzrostu iidącą za tym reorganizacją działów sprzedaży.
Do zadań dyrektora sprzedaży będzie należało planowanie orazkoordynowanie prac zespołu managerów sprzedaży poszczególnychspółek PMPG oraz współtworzenie, usystematyzowanie oraz utrzymaniejednolitych standardów sprzedażowych we wszystkich spółkachholdingu. Stanowisko to jest podporządkowane bezpośrednio prezesowizarządu PMPG Michałowi M. Lisieckiemu.
Paweł Owczarski związany był dotychczas z firmą doradczą McKinsey & Co. w Warszawie oraz w Londynie, gdzie piastowałstanowisko engagement manager. W przeszłości pracował również jakodoradca dla Electronic Arts w Los Angeles oraz dlaPricewaterhouseCoopers w Lugano w Szwajcarii.
PMPG nadal prowadzi rekrutację na kluczowe stanowiska działusprzedaży, m.in. na funkcję dyrektora działu wsparcia sprzedażyoraz key account managerów, managerów ds. sprzedaży internetowej,specjalistów ds. wsparcia sprzedaży, sales managerów czyspecjalistów ds. sprzedaży reklamowej. W sumie do końca roku PMPGzamierza zatrudnić w dziale sprzedaży kilkanaście, a w dalszejperspektywie - kilkadziesiąt osób. Rekrutacja potrwa do końca tegoroku i jest realizowana przez dział HR PMPG oraz zewnętrzną firmęheadhunterską.
Dołącz do dyskusji: PMPG zatrudniła dyrektora sprzedaży