SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podsumowanie Wirtualnego Party Polsatu

Sukces pierwszego w Polsce Wirtualnego Party

W czwartek ponad godzinę spędził średnio na stronach tort.tv uczestnik pierwszego w Polsce Wirtualnego Party zorganizowanego z okazji dziesięciolecia Telewizji Polsat dla przedstawicieli partnerów biznesowych stacji. Tak, jak w "real"-u goście mogli porozmawiać na specjalnych czatach z Robertem Leszczyńskim z "Idol"'a, reżyserem Waldemarem Dzikim i komentatorem sportowym Mateuszem Borkiem.

Największym powodzeniem cieszyło się jednak 10, specjalnie napisanych na tę okazję żartobliwych gier z nagrodami. Uczestnicy party mogli sobie między innymi porzucać tortami do ukrywających się za telewizorami handlowców Polsat Media, odnaleźć ich zdjęcia z dzieciństwa, czy pograć w polsatowskiego Pac Mana. Najtrudniejszym zadaniem okazało się upieczenie w wirtualnym piekarniku wirtualnego tortu, najłatwiejszym ułożenie w odpowiedniej kolejności najlepiej oglądanych programów Polsatu.

Wirtualne party rozpoczęło się o 12 w południe i od tej pory strony internetowe przeżywały prawdziwe oblężenie. Na imprezę starało się wejść prawie sześć razy więcej osób niż wysłano zaproszeń - kodów, co spowodowało krótkotrwałe zatory na łączach. Kilku gości informowało też o problemach z wejściem na czaty. Okazało się, że "nadopiekuńczy" administratorzy sieci korporacyjnych założyli im komputerach blokady na "czatowe" porty komunikacyjne, by nie bawili się w pracy.

- Celem Wirtualnego Party było pokazanie nowoczesnego, industrialnego wizerunku Polsatu. Impreza pokazała olbrzymi potencjał Internetu w komunikacji Bussines to Bussines. Tak zwany współczynnik response eventu, czyli stosunek liczby zaproszonych gości do tych, którzy wzięli udział w imprezie okazał się wyższy niż w "real"'u. Aplikacje czatowe i gry na http://www.tort.tv/ napisała na zlecenie Polsat Media, Interia.pl - mówi nam Krzysztof Panek szef projektów internetowych Telewizji Polsat.

- Wirtualne party pokazało, że można już realizować duże przedsięwzięcia multimedialne, które jeszcze kilka lat temu wydawały się mrzonką z powodu małej przepustowości łącz telefonicznych TP.S.A. Dziś większość firm działających na rynku medialnym dysponuje szybkimi łączami stałymi, co sprawia Internet stał się atrakcyjnym nośnikiem dla multimedialnej komunikacji bussines to bussines. Sądzę, że Ewa Brzózka – Kadula z Polsat Media zdecyduje się na podobne przedsięwzięcia w nieodległej przyszłości, a sukces naszej imprezy sprawi, że będziemy mieli wielu naśladowców - dodaje Krzysztof Panek.

Dołącz do dyskusji: Podsumowanie Wirtualnego Party Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl