Pogoda i serwis sportowy najdroższe we wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu
W opublikowanym na wrzesień cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny reklam mają spoty emitowane przy prognozie pogody i serwisie sportowym - kosztują ponad 90 tys. zł.
92 tys. zł netto (cena dla spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono reklamę przy prognozie pogody pokazywanej w niedzielny wieczór (w dni powszednie maksymalna stawka dochodzi do 71,5 tys. zł).
Niewiele mniej, bo tylko 900 zł taniej (91,2 tys. zł) kosztuje spot przy wieczornym serwisie sportowym w niedziele. W dni robocze cena nie przekracza 73 tys. zł.
Stawki dla spotów emitowanych bezpośrednio przy „Wydarzeniach” wynoszą odpowiednio 83,5 tys. zł w niedzielny wieczór i 68 tys. zł od poniedziałku do piątku.
Przy kilku pozycjach programowych ceny reklam przekraczają 70 tys. zł. Na 77,6 tys. zł wyceniono najdroższy spot w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mecze-polakow-w-eliminacjach-do-euro-2020-najdrozsze-wrzesniowy-cennik-tvp ##
74,8 tys. zł wynosi cena spotu przy serialu „Przyjaciółki” (czwartki g.21). Niewiele mniej, bo 73,6 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się w bloku przy nowej produkcji „Zawsze warto” (emisja w środy o g. 21). Na 72,8 tys. zł wyceniono natomiast reklamę przy programie „Nasz nowy dom” (emisja środy i czwartki, g. 20).
W jesiennej ramówce Polsatu debiutują dwa nowe programy: „Love Island Wyspa Miłości" (emisja codziennie o g. 22) i „Ninja Warrior Polska” (emisja wtorek, g.20). Najdroższy spot przy pierwszej produkcji kosztuje 48,4 tys. zł, a przy drugiej – 67,4 tys. zł.
Na antenę Polsatu wracają nowe edycje show „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami”. Spot przy pierwszym kosztuje 57,8 tys. zł, a przy drugim – 64,4 tys. zł.
Za reklamę przy serialu „Pierwsza miłość” (emisja codziennie o g. 18) marketerzy zapłacą maksymalnie 64,6 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Pogoda i serwis sportowy najdroższe we wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu