Pojawił się magazyn miłośników aut japońskich
Spółka RT Media wprowadziła na rynek kwartalnik “Japan Trends” kierowany do miłośników japońskich samochodów. Pierwszy numer pisma ukazał się w czwartek 24 czerwca br.
W tytule, który trafił na rynek w objętości 100 stron, znaleźć można informacje o japońskich markach, ich historii, trendach, a także aktywności skupionych wokół tych marek społeczności. Oprócz tekstów przygotowanych przez dziennikarzy, magazyn zamieszcza nadesłane przez czytelników relacje i zdjęcia ze spotkań miłośników japońskich aut.
“Japan Trends” ukazał się w nakładzie 15 tys. egz. i cenie 9,95 zł. Kwartalnik nabyć można na stacjach benzynowych i w salonach sieci Empik. Jego redaktorem naczelnym jest Ryszard Turski, założyciel i szef RT Media.
Pismo “Japan Trends” jest trzecim magazynem dla miłośników marek w portfolio RT Media obok pism “BMW Trends” i “VW Trends”. Jak informuje nas Turski, spółka pracuje nad powrotem do wydawania tytułów poświęconych Oplowi i Renault, a także nad nowymi magazynami. Kolejne pismo wydane przez RT Media ma pojawić się na rynku jeszcze w tym roku.
Dołącz do dyskusji: Pojawił się magazyn miłośników aut japońskich