SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polo TV na czele kanałów muzycznych. Viva traci, a MTV zyskuje

W marcu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowało Kino Polska Muzyka, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał ITV.

Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w marcu 2014 roku wyniósł 0,80 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 35,59 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 13,04 proc. do 0,52 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał o 12,50 proc. do poziomu 0,21 proc.

Oczko niżej uplasowała się stacja ITV, która zanotowała największy spadek w zestawieniu, wynoszący 44,44 proc. Jej średni udział w marcu br. uplasował się na poziomie 0,10 proc.

Z kolei największym wzrostem udziału - aż o 400 proc. do 0,05 proc. - pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka, który awansował z miejsca dziewiątego na siódme.

Wśród kanałów młodzieżowych pozycję lidera zajęła Viva Polska, której średni wynik w marcu br. wyniósł 0,14 proc., po spadku o 36,36 proc.

Druga lokata przypadła stacji MTV Polska, której udział, wynoszący 0,09 proc., w porównaniu do marca ub.r. zwiększył się o 28,57 proc. Natomiast wynik trzeciego AXN Spin to 0,01 proc. (udział tego kanału się nie zmienił).

Stacja

Wszyscy 4+

marzec 2013

marzec 2014

SHR %

SHR %

Polo TV

40 588

0,59%

53 129

0,80%

Eska TV

31 861

0,46%

34 885

0,52%

4fun.tv

16 738

0,24%

13 722

0,21%

ITV

12 212

0,18%

6 908

0,10%

STARS.TV

1 602

0,02%

5 897

0,09%

TV.DISCO

6 161

0,09%

4 255

0,06%

Kino Polska Muzyka

976

0,01%

3 501

0,05%

RBL.TV

2 131

0,03%

2 833

0,04%

VH 1

2 527

0,04%

2 035

0,03%

Wirtualnemedia.pl

VIVA Polska

15 303

0,22%

9 546

0,14%

MTV Polska

4 703

0,07%

6 216

0,09%

AXN Spin

431

0,01%

722

0,01%

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat liderem w marcu 2014 roku także była stacja Polo TV, której udział wzrósł tutaj o 37,93 proc. do poziomu 1,20 proc.

Drugie miejsce należało do Eski TV (0,95 proc. udziału; do góry o 14,46 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do kanału 4fun.tv (0,40 proc., - 6,98 proc.).

Największym wzrostem w tym ujęciu (aż o 275 proc.) pochwalić się mógł kanał Stars.tv. Z kolei najwięcej ex aequo straciły stacje ITV i TV.Disco - było to 40 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

marzec 2013

marzec 2014

SHR %

SHR %

Polo TV

24 021

0,87%

31 156

1,20%

Eska TV

22 766

0,83%

24 735

0,95%

4fun.tv

11 858

0,43%

10 321

0,40%

ITV

8 316

0,30%

4 614

0,18%

Stars.tv

1 227

0,04%

4 008

0,15%

RBL.TV

1 711

0,06%

2 440

0,09%

TV.DISCO

4 137

0,15%

2 382

0,09%

Kino Polska Muzyka

730

0,03%

2 339

0,09%

VH 1

1 814

0,07%

1 407

0,05%

Wirtualnemedia.pl

VIVA Polska

11 224

0,41%

6 779

0,26%

MTV Polska

3 690

0,13%

4 848

0,19%

AXN Spin

320

0,01%

400

0,02%

Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych. Viva traci, a MTV zyskuje

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kirke
jednak Figurski na odchodne ostro podniosl Rebela..
0 0
odpowiedź
User
Goździk.PL
Z DVB-T wywalić T-TV, ATM Rozrywka oraz połączyć Polo TV z Eską TV. Na miejsce jednej z tych stacji po połączeniu Eski z Polo dać Stars.TV lub 4fun.tv.
0 0
odpowiedź
User
Goździk.PL
Trzeba stworzyć taką petycję na petycje.pl. Muzykę disco polo przenieść z VOX FM (wrócić na VOX FM stary format sprzed 1 grudnia 2013 roku) do Radia Eska. Leciała w Gorącej 20 Radia Eska piosenka zespołu Weekend Ona tańczy dla mnie, ba nawet zajęła 9 miejsce na liście i jakoś korona fanom Eski z głowy nie spadła.
0 0
odpowiedź