Polo TV na czele oglądalności wśród stacji muzycznych. 4Fun Hits o 150 proc. do góry
W kwietniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits, a najwięcej straciły Muzo TV i TO!TV.
Udział naziemnego kanału Polo TV w kwietniu 2016 roku wyniósł 0,77 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 6,10 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 16,98 proc. do 0,44 proc. Kilka tygodni temu informowaliśmy, że Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansował kanał 4FunTV. Jego średni udział w kwietniu br. uplasował się na poziomie 0,16 proc., po wzroście o 14,29 proc.
Na czwartą lokatę spadła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jego udział zmalał o 11,76 proc. do poziomu 0,15 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 150 proc., pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 11.).
Z kolei największy spadek, teoretycznie wynoszący 100 proc., zanotowało Muzo TV, które w zeszłym miesiącu miało 0,00 proc. udziału (z dokładnością do setnej części procenta, czyli na granicy błędu statystycznego). Kanał ten uplasował się na ostatniej pozycji.
Drugą największą stratę, wynoszącą 83,33 proc. do 0,01 proc., miała stacja TO!TV, która do soboty, 27 lutego br. nazywała się ITV. Kanał ten spadł z pozycji 6. na 13.
Poz. |
Stacja |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
kwiecień 2015 |
kwiecień 2016 |
|||
SHR % |
SHR % |
% |
||
1 |
Polo TV |
0,82% |
0,77% |
-6,10% |
2 |
Eska TV |
0,53% |
0,44% |
-16,98% |
3 |
4FunTV |
0,14% |
0,16% |
14,29% |
4 |
Disco Polo Music |
0,17% |
0,15% |
-11,76% |
5 |
Stars.tv |
0,06% |
0,07% |
16,67% |
6 |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
0,03% |
0,07% |
133,33% |
7 |
Viva Polska |
0,09% |
0,06% |
-33,33% |
8 |
Kino Polska Muzyka |
0,06% |
0,06% |
0,00% |
9 |
Vox Music TV |
0,03% |
0,06% |
100,00% |
10 |
Power TV |
0,03% |
0,05% |
66,67% |
11 |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
0,02% |
0,05% |
150,00% |
12 |
VH1 |
0,04% |
0,02% |
-50,00% |
13 |
TO!TV |
0,06% |
0,01% |
-83,33% |
14 |
Muzo.tv |
0,01% |
0,00% |
-100,00% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w kwietniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 2,33 proc., wyniósł 1,26 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,86 proc. udziału, w dół o 5,49 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do kanału 4FunTV, który przed rokiem był czwarty (0,32 proc.; + 23,08 proc.).
Największym wzrostem (o 150 proc. do 0,10 proc.) pochwalić się mogła również stacja 4Fun Hits. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (83,33 proc.) stracił kanał TO!TV - jego wynik zmalał do 0,01 proc.
Poz. |
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
Dynamika |
|
kwiecień 2015 |
kwiecień 2016 |
|||
SHR % |
SHR % |
% |
||
1 |
Polo TV |
1,29% |
1,26% |
-2,33% |
2 |
Eska TV |
0,91% |
0,86% |
-5,49% |
3 |
4FunTV |
0,26% |
0,32% |
23,08% |
4 |
Disco Polo Music |
0,31% |
0,25% |
-19,35% |
5 |
Stars.tv |
0,12% |
0,13% |
8,33% |
6 |
Viva Polska |
0,17% |
0,13% |
-23,53% |
7 |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
0,06% |
0,12% |
100,00% |
8 |
Vox Music TV |
0,07% |
0,11% |
57,14% |
9 |
Power TV |
0,07% |
0,11% |
57,14% |
10 |
Kino Polska Muzyka |
0,10% |
0,10% |
0,00% |
11 |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
0,04% |
0,10% |
150,00% |
12 |
VH1 |
0,05% |
0,04% |
-20,00% |
13 |
TO!TV |
0,06% |
0,01% |
-83,33% |
14 |
Muzo.tv |
0,01% |
0,01% |
0,00% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele oglądalności wśród stacji muzycznych. 4Fun Hits o 150 proc. do góry
Tak samo z TVP Historia. Podawali w "Wiadomościach" ostatnio że jakiś program ostatnio w piątek oglądało 524 osoby. A w następny piątek ten sam program o tej samej godzinie oglądało 174.000 osób. No i jak tu ustalić odpowiednie ceny reklam? Przecież to jest żenada a nie mierzenie oglądalności.
nic się nie nauczyli od konkurencji jak wypada dziś MTV marnie jest na ostatnim miejscu
programy rozrywkowe nie mają dziś bytu liczą się nadal teledyski w telewizji
ktoś z eski powiedział że młodzież słucha w internecie tak zgadzam się z tym ale co ci którzy nie mają dostępu do sieci bo w Polsce są tacy nie że ich nie stać bardzo by chcieli ale nie mają operatora
nie dochodzi sygnał a jak jest to bardzo marny że YU Tube przecina i nie raz trzeba czekać
że się plik załaduje i w takim razie wole oglądać w telewizji.Niech lepiej tego nie robią bo Eska tv
to najlepszy dziś program a jak zmienią to będzie szambo i stracą widzów pozdrawiam.