Polo TV ogląda średnio 42 tys. widzów. 200 mln zł z reklam w tym roku
Od początku roku kanał Polo TV ogląda średnio 42 tys. osób, czyli o 127 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wpływy reklamowe stacji wyniosły w tym roku 200 mln zł. Hitem kanału był program „Weekend ze Szwecją”.
Średnia widownia telewizji Polo TV w okresie od 1 stycznia do 11 sierpnia 2013 roku wyniosła 42 tys. osób. Przełożyło się to na 0,68 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz na 1 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej oglądalność muzycznej stacji wzrosła o 126,98 proc. Wówczas jej średnia widownia wynosiła 18 tys. osób, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 0,31 proc. oraz 0,49 proc.
Polo TV |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
Okres |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
01-01-2012 - 11-08-2012 |
18 455 |
0,31% |
12 345 |
0,49% |
01-01-2013 - 11-08-2013 |
41 889 |
0,68% |
24 707 |
1,00% |
Warto dodać, że w lipcu br. średnia widownia minutowa Polo TV wynosiła jeszcze więcej, bo 52 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 1 proc. oraz 1,53 proc. (więcej na ten temat). W tym samym miesiącu udział tej stacji wśród kanałów z naziemnej telewizji cyfrowej wynosił 1,84 proc., co dawało jej 12. miejsce w zestawieniu (poznaj szczegóły).
W rankingu pięciu topowych programów muzycznej stacji najwięcej widzów w bieżącym roku zgromadził program „Weekend ze Szwecją”, który obejrzało 296 tys. osób. Pozostałe cztery miejsca zajęły pasma z teledyskami.
Top 5 programów |
Wszyscy 4+ |
|||
Program |
Data |
Start |
AMR |
SHR % |
WEEKEND ZE SZWECJA /PROG.MUZ.POL./ |
11-08-2013 |
13:00:36 |
296 141 |
3,58% |
PRZEBOJOWE HISTORIE /TELEDYSKI/ |
28-07-2013 |
12:03:40 |
271 245 |
3,38% |
SZALONE LATA 90 /TELEDYSKI/ |
11-08-2013 |
12:14:07 |
258 126 |
3,17% |
POWER PLAY /TELEDYSKI/ |
28-07-2013 |
12:00:05 |
257 739 |
3,27% |
HIT DNIA /TELEDYSKI/ |
01-04-2013 |
12:00:17 |
253 606 |
2,38% |
Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe Polo TV w okresie od 1 stycznia do 11 sierpnia br. wyniosły 200,7 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. wzrosły one o 75,02 proc., czyli o 86 mln zł (dane bez rabatów).
Okres |
Wpływy (zł) |
01-01-2012 - 11-08-2012 |
114 681 420 |
01-01-2013 - 11-08-2013 |
200 710 270 |
Dołącz do dyskusji: Polo TV ogląda średnio 42 tys. widzów. 200 mln zł z reklam w tym roku