“Polowanie na singla” poprawiło wyniki MTV Polska
Polską edycję programu “Polowanie na singla” obejrzało na antenie MTV Polska średnio 44 tys. widzów. Reality show poprawił wyniki stacji w porównaniu do ub.r., ale nie wiadomo czy będzie kolejna seria odcinków.
Program nadawany był w soboty o godz. 22.00 od 26 lutego do 16 kwietnia br. Pokazano w sumie osiem odcinków, które dały stacji 0,34 proc. udziału w 4+ i 0,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie kanał MTV Polska śledziło 30 tys. widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 0,24 proc. i 0,33 proc.
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
26-02-2011 | 39 293 | 0,31% | 0,56% |
05-03-2011 | 30 090 | 0,25% | 0,48% |
12-03-2011 | 80 746 | 0,69% | 1,11% |
19-03-2011 | 52 153 | 0,41% | 0,59% |
26-03-2011 | 33 735 | 0,26% | 0,35% |
02-04-2011 | 40 121 | 0,29% | 0,35% |
09-04-2011 | 48 897 | 0,37% | 0,55% |
16-04-2011 | 21 837 | 0,18% | 0,21% |
Średnia | 43 499 | 0,34% | 0,52% |
Z kolei nadawane w poniedziałki po 22.00 powtórki sobotnich odcinków zanotowały średnią oglądalność na poziomie 17 tys. osób przy udziale wynoszącym 0,16 proc. i 0,21 proc.
“Polowanie na singla” to program, w którym czwórka uczestników zostaje zamknięta z singlem. Jego zadaniem jest odnalezienie osoby, która - podobnie jak on - obecnie nie jest w żadnym związku. Trójka zawodników będzie natomiast udawać, że nie posiada partnera i zrobi wszystko, aby singiel nie poznał prawdy.
Reality show powstał na brytyjskiej licencji, a za jego produkcję odpowiadała firma Endemol Polska. Na razie MTV Networks Polska nie podjęło decyzji czy będzie kolejna polska edycja “Polowania na singla”.
Dołącz do dyskusji: “Polowanie na singla” poprawiło wyniki MTV Polska
http://www.ankietka.pl/ankieta/65251/sposob-pokazywania-seksu-i-erotyzmu-w-telewizji-program-mtv-polowanie-na-singla.htm