Polsat: gwiazdy wyśpiewały 220 mln złotych i znikają z anteny
Polsat zakończył emisję programu "Jak Oni Śpiewają". Show, obecne na antenie od marca 2007 r., doczekało się sześciu edycji - najwięcej widzów miała pierwsza (ponad 4,5 mln) a najmniej ostatnia (niecałe 2,8 mln). Wpływy cennikowe z reklam wyniosły ponad 220 mln złotych.
Szósta edycja programu, której emisja zakończyła się w sobotę 21
listopada, oglądało na antenie Polsatu najmniej widzów - śledziło
ją średnio 2,78 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 18,81
proc. (w grupie komercyjnej 15,87 proc. udziału) - wynika z danych
AGB Nielsen Media Research dla
Wirtualnemedia.pl. Najwięcej osób (3,56 mln)
zgromadził finał, najmniej odcinek z 17 października (2,32
mln).
Polsat w trakcie emisji szóstego sezonu, będącego pojedynkiem mistrzów, był stacją trzeciego wyboru. Liderem pasma została TVN, emitująca między innymi "Mam Talent" (4,19 mln widzów i 28,21 proc. udziału).
Show, jesienią 2009 roku, oglądały głównie kobiety, osoby powyżej 45 roku życia, mieszkańcy wsi oraz małych miast.
Wpływy reklamowe przy szóstej edycji, która mniała najmniej odcinków, wyniosły 23,6 mln złotych. Wpływy przy wszystkich odsłonach show sięgnęły 221 mln złotych (dane cennikowe, nie uwzględniają udzielanych rabatów).
Program "Jak oni śpiewają" był realizowany przez Rochstar na brytyjskiej licencji"Soapstar Superstar". Format prowadzili Katarzyna Cichopek oraz Krzysztof Ibisz ( poza piątą edycją gdzie Cichopek zastąpiła Joanna Liszowska). Zwycięzcami poszczególnych edycji byli: Agnieszka Włodarczyk, Joanna Liszowska, Krzysztof Respondek (III i VI), Artur Chamski oraz Laura Samojłowicz. Wiosną 2010- "Jak oni śpiewają" ma zastąpić muzyczny talent show. Stacja rozważa między inny - reaktywację "Idola".
Dołącz do dyskusji: Polsat: gwiazdy wyśpiewały 220 mln złotych i znikają z anteny