SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat liderem, coraz słabiej TVP1 i TVP2. „M jak miłość” z rekordem oglądalności

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 31 marca do 6 kwietnia 2014 roku zwiększył się o 0,20 pkt. proc. do 13,38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,30 pkt. proc. i wyniósł 12,86 proc. Z kolei ostatnią pozycję podium zajęła TVP1. Jej wynik wyniósł 11,76 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,22 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,59 proc.; w dół o 0,06 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN7 (3,59 proc.; + 0,19 pkt. proc.), Polsat 2 (1,58 proc.; + 0,05 pkt. proc.), TVP Seriale (1,42 proc.; + 0,06 pkt. proc.), Puls 2 (1,36 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TV6 (1,01 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i Kino Polska (0,86 proc.; + 0,44 pkt. proc.).

NAM

24.03 - 30.03

31.03 - 06.04

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

Polsat

13,18%

13,38%

2

TVN

13,16%

12,86%

3

TVP1

11,98%

11,76%

4

TVP2

9,65%

9,59%

5

TVN7

3,40%

3,59%

6

TV PULS

3,07%

3,07%

7

TVN24

3,00%

2,73%

8

TV4

2,49%

2,43%

9

TVP INFO

2,69%

2,20%

10

Polsat2

1,53%

1,58%

11

TVP Seriale

1,36%

1,42%

12

Puls 2

1,20%

1,36%

13

TTV - Twoja Telewizja

1,33%

1,24%

14

Polsat News

1,28%

1,06%

15

TVP Regionalna

0,94%

1,03%

16

TV6

0,92%

1,01%

17

Kino Polska

0,42%

0,86%

18

Discovery

0,90%

0,78%

19

TVP Rozrywka

0,78%

0,78%

20

TVP ABC

0,59%

0,75%

 

TOP 20 stacji 16-49 i 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu.

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, coraz słabiej TVP1 i TVP2. „M jak miłość” z rekordem oglądalności

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kryzys partyjny
"Głęboki kryzys na rynku reklamy" w partyjnej TVP się pogłębi.
odpowiedź
User
rel
Czytałeś jakiś inny tekst? Ten jest o spadku oglądalności Tel. Polskiej po Soczi a nie o reklamie :)
odpowiedź
User
Bęc!
No i mamy przyczynę poszerzania grupy komercyjnej w telewizji podobno misyjnej. TVPolitruk w czarnej dziurze. Jednocyfrowe wyniki w drodze. Wiadomości z NRD i INFO z PGR poza grą.
odpowiedź