Polsat zarobił na gwiazdach 48 mln złotych
Polsat zakończył emisję drugiej edycji show "Jak oni śpiewają". Program oglądało średnio 4,1 mln osób (28,24 proc. udziału w rynku). Z samych reklam kanał zarobił blisko 48 mln złotych.
Najmniej widzów przyciągnął pierwszy odcinek "Jak oni śpiewają". Widziało go 3,5 mln widzów (23,88 proc. udziału) -wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Największą popularnością cieszył finał widowiska. Zwycięstwo Joanny Liszowskiej zobaczyło 4,8 mln osób (31,66 proc. udziału).
Data | AMR | SHR % | 16-49 SHR% |
08-09-2007 | 3490226 | 23,88% | 22,18% |
15-09-2007 | 3988506 | 28,97% | 28,95% |
22-09-2007 | 3719651 | 28,07% | 27,31% |
29-09-2007 | 3887115 | 27,45% | 25,57% |
06-10-2007 | 4230733 | 29,64% | 27,03% |
20-10-2007 | 4231970 | 28,06% | 25,96% |
27-10-2007 | 4210394 | 27,90% | 26,10% |
03-11-2007 | 4309850 | 28,09% | 25,31% |
10-11-2007 | 4049478 | 27,71% | 25,92% |
24-11-2007 | 3853187 | 26,41% | 24,18% |
01-12-2007 | 4216436 | 28,05% | 25,11% |
08-12-2007 | 4311673 | 29,55% | 26,22% |
15-12-2007 | 4758730 | 31,66% | 29,53% |
Dzięki emisji show Polsat z udziałami na poziomie 28,24 proc. był liderem pasma. Druga pozycja z udziałem w rynku na poziomie 24,70 proc. przypadła TVP1 (3,6 mln widzów). Trzecia była telewizja TVN, która zdobyła 18,10 proc. udziału w rynku (2,63 mln osób). Wśród widowni programu dominowały kobiety oraz mieszkańcy wsi.
|
AFF | ADH % | |
Płeć | Mężczyźni | 35,87% | 74 |
Kobiety | 64,13% | 124 | |
Wiek | 4.-9 | 3,24% | 52 |
10.-15 | 6,28% | 79 | |
16 - 19 | 3,18% | 51 | |
20 - 24 | 4,49% | 50 | |
25 - 29 | 4,90% | 58 | |
30 - 34 | 7,09% | 93 | |
35 - 39 | 5,95% | 91 | |
40 - 44 | 6,62% | 98 | |
45 - 49 | 9,59% | 119 | |
50 - 54 | 11,04% | 134 | |
55 - 59 | 12,70% | 183 | |
60+ | 24,93% | 138 | |
Wlk.miasta | Wieś | 41,20% | 107 |
< 50 tys. | 22,81% | 95 | |
50-100 tys. | 9,70% | 109 | |
100-200 tys. | 8,19% | 102 | |
> 200 tys. | 18,11% | 88 | |
Zawód | Top management | 5,37% | 67 |
Pracownicy szczebla średniego | 10,47% | 87 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,01% | 99 | |
Emeryci | 38,93% | 149 | |
Inni | 26,22% | 76 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 51,59% | 113 |
Średnie | 29,62% | 100 | |
Wyższe | 9,28% | 86 | |
Inne | 9,52% | 67 |
Show wyprodukowała firma Rochstar, która zajmie się także realizację trzeciej odsłony programu. Polsat na razie nie udziela żadnych informacji na jej temat.
Przypomnijmy, że pierwszą edycję "Jak oni śpiewają", emitowaną przez Polsat wiosną br., śledziło przed telewizorami średnio 4,5 mln widzów, przy udziale w rynku na poziomie 31 proc. Wpływy reklamowe wyniosły 32,4 mln złotych.
Dołącz do dyskusji: Polsat zarobił na gwiazdach 48 mln złotych