SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polska edycja „Undressed: randka w łóżku” hitem TLC

Polską wersję programu „Undressed: randka w łóżku” na antenie TLC ogląda średnio 96 tys. widzów. Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek formatu.

Reality-show „Undressed: randka w łóżku” na antenie TLC pokazywany jest we wtorki o godz. 22.30 i 23.00, począwszy od 25 października br. Średnia widownia pierwszych sześciu odcinków programu pokazanych do 8 listopada br. wyniosła 96 tys. osób, co przełożyło się na 1,03 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 141 tys. widzów. Drugie miejsce zajęła pokazana pół godz. później druga emisja reality-show, która zainteresowała 113 tys. osób.

Trzy topowe odcinki

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

25-10-2016

22:30:31

22:58:47

140 533

1,29%

25-10-2016

22:58:48

23:26:15

113 241

1,33%

08-11-2016

22:59:51

23:26:16

99 548

1,25%

TLC w paśmie nadawania „Jak to się stało?” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie jest ATM Rozrywka, która jednak ogólnie ma zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności, niż TLC. W czasie emisji analizowanego reality-show stacja ma 1,57 proc. udziału. Gorzej od TLC wypada TVP Rozrywka, której udział w tym paśmie wynosi 0,75 proc. Taka sama jest kolejność tych stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Warto przytoczyć dane, że udział TLC w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 0,37 proc. Dla porównania wynik ATM Rozrywki to 0,73 proc., a TVP Rozrywki - 0,98 proc.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

ATM Rozrywka

146 202

1,57%

83 980

1,95%

103 717

1,69%

TLC - Randka w łóżku

95 746

1,03%

65 715

1,53%

72 992

1,19%

TVP Rozrywka

69 806

0,75%

14 158

0,33%

26 525

0,43%

Reality-show „Undressed: randka w łóżku” zainspirowany jest serią naukowych testów sprawdzających, czy można zakochać się w sobie w mniej niż w godzinę. W każdym odcinku występuje dwoje zupełnie obcych sobie ludzi. Zobaczyć się mogą oni po raz pierwszy w życiu w zaciemnionej sypialni, będąc w samej bieliźnie. Na wzajemne poznanie się dostaną 30 minut.

Format „Undressed” powstał we Włoszech, obecnie w realizacji jest też jego brytyjska wersja. Producentem wykonawczym polskiej edycji reality-show jest ATM Grupa.

TLC pokazuje również brytyjską wersję formatu.

Dołącz do dyskusji: Polska edycja „Undressed: randka w łóżku” hitem TLC

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
emo
rozumiem, ze dla niektórych to może być po prostu zabawa i przygoda, ale i tak trudno mi to zrozumieć - jak można przed całą Polską leżeć w gaciach i robić różne rzeczy z obcą dziewczyną? może jestem staroświecki.
0 0
odpowiedź
User
prawnik
A oglądalność, biorąc poprawkę na rozpowszechnienie kanału, jest bardzo przyzwoita.
0 0
odpowiedź
User
Cataleya
Jest na to widz, jest taka produkcja. I jest bohater w gaciach. Taki biznes. Ale smutno jednak.
0 0
odpowiedź