Polska edycja „Undressed: randka w łóżku” hitem TLC
Polską wersję programu „Undressed: randka w łóżku” na antenie TLC ogląda średnio 96 tys. widzów. Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek formatu.
Reality-show „Undressed: randka w łóżku” na antenie TLC pokazywany jest we wtorki o godz. 22.30 i 23.00, począwszy od 25 października br. Średnia widownia pierwszych sześciu odcinków programu pokazanych do 8 listopada br. wyniosła 96 tys. osób, co przełożyło się na 1,03 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 141 tys. widzów. Drugie miejsce zajęła pokazana pół godz. później druga emisja reality-show, która zainteresowała 113 tys. osób.
Trzy topowe odcinki
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
25-10-2016 |
22:30:31 |
22:58:47 |
140 533 |
1,29% |
25-10-2016 |
22:58:48 |
23:26:15 |
113 241 |
1,33% |
08-11-2016 |
22:59:51 |
23:26:16 |
99 548 |
1,25% |
TLC w paśmie nadawania „Jak to się stało?” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie jest ATM Rozrywka, która jednak ogólnie ma zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności, niż TLC. W czasie emisji analizowanego reality-show stacja ma 1,57 proc. udziału. Gorzej od TLC wypada TVP Rozrywka, której udział w tym paśmie wynosi 0,75 proc. Taka sama jest kolejność tych stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Warto przytoczyć dane, że udział TLC w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 0,37 proc. Dla porównania wynik ATM Rozrywki to 0,73 proc., a TVP Rozrywki - 0,98 proc.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
ATM Rozrywka |
146 202 |
1,57% |
83 980 |
1,95% |
103 717 |
1,69% |
TLC - Randka w łóżku |
95 746 |
1,03% |
65 715 |
1,53% |
72 992 |
1,19% |
TVP Rozrywka |
69 806 |
0,75% |
14 158 |
0,33% |
26 525 |
0,43% |
Reality-show „Undressed: randka w łóżku” zainspirowany jest serią naukowych testów sprawdzających, czy można zakochać się w sobie w mniej niż w godzinę. W każdym odcinku występuje dwoje zupełnie obcych sobie ludzi. Zobaczyć się mogą oni po raz pierwszy w życiu w zaciemnionej sypialni, będąc w samej bieliźnie. Na wzajemne poznanie się dostaną 30 minut.
Format „Undressed” powstał we Włoszech, obecnie w realizacji jest też jego brytyjska wersja. Producentem wykonawczym polskiej edycji reality-show jest ATM Grupa.
TLC pokazuje również brytyjską wersję formatu.
Dołącz do dyskusji: Polska edycja „Undressed: randka w łóżku” hitem TLC