Polska Organizacja Turystyczna zakończyła ekspresowy przetarg na agencję PR. Nie wybrała zwycięzcy
Polska Organizacja Turystyczna zakończyła przetarg na usługi w zakresie komunikacji PR nie wybierając w nim zwycięskiej agencji- wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oferty złożyły cztery firmy.
23 listopada br. Polska Organizacja Turystyczna zamieściła informację o postępowaniu w trybie zapytania ofertowego. Zaprosiła w nim agencje do składania ofert na świadczenie usług polegających m.in. na działaniach komunikacyjnych i PR, opracowaniu i realizacji strategii komunikacji zewnętrznej oraz usprawnieniu komunikacji wewnętrznej. Na złożenie ofert dała agencjom dwa dni.
Mimo tak krótkiego terminu, oferty w postępowaniu POT złożyły 4 firmy: Exacto z Rzeszowa (z ceną 323,8 tys. zł), LTB z Wrocławia (136,2 tys. zł), Eval House z Krakowa (47,6 tys. zł) i Victory Public Relations z Jastrzębia (8979 zł miesięcznie).
POT zdecydowała się zakończyć postępowanie nie wybierając w nim zwycięskiej firmy. Organizacja "doszła do wniosku, że kryterium jedynie ceny i wybór najkorzystniejszej cenowo oferty nie gwarantuje jakości merytorycznej działań prowadzonych pośród szeroko rozumianej branży turystycznej" - czytamy w uzasadnieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wybrana agencja miała być odpowiedzialna m.in. za zaplanowanie, opracowanie i realizacja, strategii komunikacji zewnętrznej, usprawnienie komunikacji wewnętrznej. Miała też uczestniczyć w najważniejszych wydarzeniach POT, które wymagają działań komunikacyjnych i PR.
Umowa z wybraną firmą miała zostać zawarta na okres od dnia zawarcia umowy do końca grudnia 2023 roku.
Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna zakończyła ekspresowy przetarg na agencję PR. Nie wybrała zwycięzcy