SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polska reklama radiowa dalej w górę, liderem wzrostów Grupa RMF

We wrześniu br. polscy nadawcy radiowo cennikowo zarobili z reklam 20 proc. więcej niż rok wcześniej. Największy wzrost tych przychodów zanotowała liderująca na rynku Grupa RMF.

Cennikowe wpływy reklamowe (bez autopromocji) polskich nadawców radiowych we wrześniu br. wyniosły 231,6 mln zł, czyli o 20,3 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Kantar Media (dawniej Expert Monitor) dla portalu Wirtualnemedia.pl. Tym samym wrzesień był kolejnym miesiącem dużych wzrostów reklamowych na polskim rynku radiowym. W sierpniu nadawcy zarobili bowiem z reklam 22,9 proc. więcej niż rok wcześniej (szczegóły na ten temat), w lipcu – 22,1 proc. (więcej), a w całym I półroczu – 13,9 proc. (więcej).

Liderująca na rynku Grupa RMF zanotowała we wrześniu największy w skali roku wzrost cennikowych wpływów reklamowych, wynoszący 36,1 proc. Polskie Radio „na papierze” zarobiło z reklam 25,8 proc. niż rok wcześniej, Grupa Radiowa Agory – 19,9 proc. więcej, a Grupa Radiowa Time – 14,6 proc. więcej. Natomiast cennikowe przychody reklamowe Eurozetu zwiększyły się w skali roku o 6,9 proc. 

Cennikowe wpływy reklamowe nadawców radiowych (bez autopromocji)
  IX.2010 IX.2009
Grupa RMF 78 387 081 zł 57 573 881 zł
Eurozet 50 869 500 zł 47 592 323 zł
Grupa Radiowa Time 49 595 151 zł 43 292 474 zł
Agora 28 636 741 zł 23 877 040 zł
Polskie Radio 18 632 378 zł 14 804 650 zł
monitorowane stacje razem 231 630 785 zł 192 479 118 zł


 

Dołącz do dyskusji: Polska reklama radiowa dalej w górę, liderem wzrostów Grupa RMF

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
me
Byloby wiecej gdyby dali im reklamowac (RMF) tanie wino i ruskie szlugi glowne dobra konsumpcyjne ich podstawowej grupy docelowej.
20 12
odpowiedź
User
Gatsby
@me, frustracja w niektórych zakładach pracy rośnie:-D
20 12
odpowiedź
User
adam1
Mimo wszystko śmieszne. Może dotyczyć większości sformatowanych stacji.
0 0
odpowiedź