Polski miesięcznik atakuje rynek niemiecki
Debiut polskiego wydawnictwa w Niemczech
W najbliższy piątek, 21 maja zadebiutuje w Niemczech polski sportowy miesięcznik dla młodzieży - GIGA Sport. Będzie to pierwsza próba zdobycia niemieckiego rynku przez polski dom wydawniczy.
- Kolportaż miesięcznika w Niemczech będzie prowadzony poprzez wszystkie większe firmy - mówi nam Maciej Sołdan Dyrektor Wydawniczy 3S Media sp. z o.o.
- Kampania reklamowa nie jest planowana - dodaje Sołdan.
Miesięcznik przygotowuje wspólnie redakcja polska i niemiecka w Kolonii (3 osoby).
Niemiecka edycja GIGA Sportu poświęcona przede wszystkim zbliżającym się finałom piłkarskich mistrzostw Europy trafi do sprzedaży w całych Niemczech w nakładzie 80 204 egz.
Wydawany od 2001 roku przez warszawska spółkę 3S Media magazyn GIGA Sport osiągnął sukces wydawniczy w Polsce: aktualny nakład 56 500 egz, śr. sprzedaż w 2004 roku 37 000 egz.
Dołącz do dyskusji: Polski miesięcznik atakuje rynek niemiecki