Polskie dzieci reklamują CBeebies
BBC Worldwide Channels wprowadza właśnie na antenę spoty, w którychwystępują polskie dzieci. Ich opowieści o tym, co lubiąnajbardziej, mają reklamować dostosowany do polskich odbiorcówkanał CBeebies.
W sześciu trwających od 45 do 60 sekund spotach występująpolskie przedszkolaki, które opowiadają o swoich ulubionychrzeczach, zabawkach i historiach. Barwne, wesołe materiałyreklamują kanał CBeebies, którego zawartość programową nadające goBBC Worldwide Channels dostosowuje obecnie do potrzeb polskiegorynku. Wcześniej kanał zatrudnił polską prezenterkę, AnetęPiotrowską, natomiast w spotach chce przybliżyć się dzieciom znaszego kraju, pobudzić ich wyobraźnię i zachęcić do interakcji
- Chcemy, by najmłodsi polscy widzowie wiedzieli, że są dlaCBeebies bardzo ważni - argumentuje Garry Sinclair, wiceprezydentkreatywny BBC Worldwide Channels. - Nowe spoty pokażą to,przybliżając im rzeczy, którymi ich rówieśnicy cieszą się na codzień - dodaje.
Emitowane od 14 lipca pod hasłem "To, co lubię najbardziej"spoty zostały nagrane 10 czerwca w Warszawie. Filmiki na antenieCBeebies pojawiają się razem z nowymi elementami brandingukanału.
Dołącz do dyskusji: Polskie dzieci reklamują CBeebies