"Popcorn" znów liderem
Duży spadek sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.
”Popcorn” (Axel Springer Polska) osiągnął w listopadzie 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 148 465 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugim miejscu uplasowała się ”Twist” (Bauer) z wynikiem 140 712 egz. (spadek o prawie 39 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 139 497 egz..
listopad | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Popcorn | 148465 | 133199 |
Twist | 140712 | 228271 |
Dziewczyna | 139497 | 189382 |
Fun Club | 90678 | 124066 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 55528 | 64326 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" tylko "Popcorn" odnotował wzrost sprzedaży.
2006 | ||
listopad | październik | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Popcorn | 148465 | 116158 |
Twist | 140712 | 177570 |
Dziewczyna | 139497 | 159675 |
Fun Club | 90678 | 92500 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 55528 | 62799 |
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:
- Polityka zdetronizowała Newsweek
- Dzienniki regionalne zyskują czytelników
- "Gazeta Wyborcza" dogania "Fakt"
- Przyjaciółka utrzymała pozycję lidera
- Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami
- Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych
- "Twój Styl" deklasuje konkurencję
- Bezkonkurencyjny PC Format
Dołącz do dyskusji: "Popcorn" znów liderem