'Poradnik Domowy" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'
W grudniu 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie był "Poradnik Domowy"(Agora).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Poradnik Domowy" (Agora) w grudniuur. wyniosła 533 274 egz. (spadek o 10 proc.) - wynika z danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Świat Kobiety"(Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 530 297 egz.(wzrost o 4,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowały się "DobreRady" (Burda Media Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 475 102egz. (spadek o 4 proc.).
grudzień | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Poradnik Domowy | 533 274 | 590 371 |
ŚwiatKobiety | 530 297 | 507 851 |
DobreRady | 475 102 | 495 655 |
Kobieta i Życie | 450 943 | - |
Claudia | 329 551 | 446 842 |
Olivia | 262 147 | 214 198 |
Porównując dane z grudnia ur. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Olivia" (19 proc.).
2008 | ||
grudzień | listopad | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Poradnik Domowy | 533 274 | 421 194 |
ŚwiatKobiety | 530 297 | 437 645 |
DobreRady | 475 102 | 452 040 |
Kobieta i Życie | 450 943 | 477 900 |
Claudia | 329 551 | 303 803 |
Olivia | 262 147 | 303 227 |
Dołącz do dyskusji: 'Poradnik Domowy" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'