„Postaw na milion” poprawia wyniki TVP2
Teleturniej „Postaw na milion” ogląda średnio 1,79 mln widzów. Program poprawia wyniki Dwójki, choć stacja przegrywa w paśmie jego emisji z TVP1 i TVN.
Po czterech odcinkach format ma 12,13 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 11,23 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie odpowiednio 11,23 proc. i 9,07 proc. udziału w rynku (4+ oraz 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Data | AMR | SHR % | SHR %(16-49) |
05-03-2011 | 2052811 | 14,32% | 13,13% |
12-03-2011 | 1762909 | 12,36% | 11,99% |
19-03-2011 | 1711419 | 12,39% | 10,09% |
26-03-2011 | 1605772 | 9,80% | 7,25% |
średnio | 1783609 | 12,13% | 10,45% |
przed rokiem | 1560201 | 11,23% | 9,07% |
Liderem pasma jest TVP1 nadająca „Wieczorynkę” oraz „Wiadomości” z 3,87 mln widzów i 26,35 proc. udziału w rynku. Drugi jest TVN z 3,1 mln widzów i 21,15 proc. udziału w rynku (między innymi „Fakty”). Stawkę zamyka Polsat, minimalnie ustępując TVP2 (1,75 mln osób i 11,9 proc. udziału).
Kanał | AMR | SHR % | SHR %(16-49) |
TVP1 | 3872740 | 26,35% | 25,09% |
TVN | 3108339 | 21,15% | 21,30% |
TVP2 | 1783609 | 12,13% | 10,45% |
POLSAT | 1749619 | 11,90% | 10,36% |
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement teleturniej, emitowany w soboty o 19.05, chętniej oglądają kobiety, widzowie powyżej 50 roku życia, legitymujący się wykształceniem podstawowym.
Profil | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 40,18% | 83 |
Kobiety | 59,82% | 115 | |
Wiek | 4-9 | 2,76% | 46 |
10-15 | 5,85% | 86 | |
16 - 19 | 2,52% | 45 | |
20 - 24 | 4,03% | 51 | |
25 - 29 | 4,54% | 51 | |
30 - 34 | 6,51% | 79 | |
35 - 39 | 5,16% | 70 | |
40 - 44 | 3,66% | 57 | |
45 - 49 | 6,36% | 93 | |
50 - 54 | 11,41% | 142 | |
55 - 59 | 9,54% | 123 | |
60+ | 37,67% | 187 | |
Wlk. miasta | Wieś | 47,01% | 120 |
< 50 tys. | 23,13% | 96 | |
50-100 tys. | 8,08% | 94 | |
100-200 tys. | 7,34% | 91 | |
> 200 tys. | 14,44% | 72 | |
Zawód | Top management | 4,43% | 51 |
Pracownicy średniego szczebla | 10,55% | 70 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,54% | 98 | |
Emeryci | 46,23% | 180 | |
Inni | 19,25% | 63 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 58,38% | 129 |
Średnie | 24,80% | 84 | |
Wyższe | 8,21% | 65 | |
Inne | 8,60% | 68 |
W każdym odcinku programu,opartego na formacie „Money Drop”, bierze udział dwóch dobrze znających się uczestników (są to np. członkowie rodziny, przyjaciele czy znajomi z pracy), którzy stają do gry jako drużyna. Zanim usłyszą pierwsze pytanie, otrzymują milion złotych w gotówce. Aby zatrzymać wygraną muszą prawidłowo odpowiedzieć na osiem pytań z różnych kategorii. Teleturniej produkuje Endemol Polska.
Dołącz do dyskusji: „Postaw na milion” poprawia wyniki TVP2