Posty influencerów promowane jak reklamy na Instagramie
Na Instagramie pojawiła się nowa opcja dla reklamodawców „Paid Partnership”. Rozwiązanie pozwala na promowanie postów influencerów, dzięki czemu treść ma dotrzeć do szerszego grona użytkowników.
Do tej pory marki promowały się na kontach influencerów, opłacając posty czy wideo publikowane na ich kanałach. Taka forma promocji ograniczała jednak zasięg do grona obserwatorów danego influencera.
Obecnie, dzięki narzędziu „Paid Partnership” umożliwia promowanie postów influencerów tak samo jak innych reklam na Instagramie. Dzięki temu zwiększy się zasięg treści, które zobaczą również osoby nie śledzącego danego influencera na Instagramie.
Reklamodawcy będą mogli korzystać z nowej funkcji od 17 czerwca.
Okiem eksperta: Filip Vukić, head of talents w TalentMedia
Autentyczna treść przyciąga odbiorców
Siłą contentu tworzonego przez influencerów jest jego autentyczność, która z kolei przekłada się na zaufanie, jakim darzą ich odbiorcy. Użytkownicy mediów społecznościowych są coraz bardziej obojętni na tradycyjne formy reklamy, dlatego współprace z twórcami internetowymi często osiągają lepsze wyniki, niż inne kampanie digitalowe. Nowa opcja płatnych reklam na Instagramie otwiera interesujące możliwości dla marek. Zdjęcia czy filmy, które dotychczas docierały tylko do odbiorców danego influencera, mogą stać się viralową reklamą i znacznie zwiększyć zasięg oraz siłę kampanii z twórcą.
Dołącz do dyskusji: Posty influencerów promowane jak reklamy na Instagramie