SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

POT chce promować laureatów konkursu „Najlepszy produkt turystyczny”

Polska Organizacja Turystyczna planuje na sierpień br. miesięczną kampanię prezentującą laureatów konkursu „Najlepszy produkt turystyczny - Certyfikat POT”.

POT wysyła właśnie zaproszenia do agencji zainteresowanych przygotowaniem i realizacją takiej kampanii. Działania mają obejmować internet i potrwają przez cały sierpień br. Budżet akcji wstępnie oszacowano na ok. 68 tys. zł. POT oczekuje, że kampania zostanie zrealizowana na portalu internetowej o średniej odwiedzalności minimum 2 mln realnych użytkowników miesięcznie.

Działania mają polegać na publikacji interesujących treści eksperckich i poradnikowych. Kampania ma wypromować 11 produktów turystycznych wyłonionych w ramach konkursu na „Najlepszy Produkt Turystyczny - Certyfikat POT. Promocja ta ma polegać zaś na zarekomendowaniu Polakom wyboru miejsc do odwiedzenia jeszcze w sezonie wakacyjnym i powakacyjnym.

Dołącz do dyskusji: POT chce promować laureatów konkursu „Najlepszy produkt turystyczny”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl