SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PR Calling wygrywa przetarg na obsługę SoDA

Do grona klientów PR Calling dołączyła SoDA - Software Development Association Poland, czyli organizacja zrzeszająca polskie firmy technologiczne wytwarzające oprogramowanie oraz zapewniające outsourcing usług IT.

W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną marki w Polsce, w tym m.in. realizację strategii, media relations, PR korporacyjny, pozycjonowanie eksperckie oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z PR Calling, ponieważ przedstawiciele agencji dali się poznać jako konsultanci ds. PR dobrze rozumiejący potrzeby biznesowe klienta. Przygotowane propozycje trafnie odpowiedziały na nasze oczekiwania, określone w briefie. Przy podjęciu decyzji kluczowym kryterium było doświadczenie agencji, w tym znajomość branży technologicznej, rzeczowa oferta oraz bliskie relacje z mediami, co potwierdziły już pierwsze dni wspólnych działań. Liczymy na owocną i długofalową współpracę – komentuje Angelika Siudzińska, marketing manager w SoDA.

Za bezpośrednią obsługę klienta po stronie PR Calling odpowiadają Aleksander Zaruski, senior PR & communications consultant i członek zespołu Fin&Tech, realizujący działania operacyjne, oraz Paweł Sobczak, lider Fin&Tech Practice, który koordynuje kwestie strategiczne.

Współpraca pomiędzy SoDA i PR Calling została nawiązana w wyniku przetargu, a umowa zawarta na czas nieokreślony.

Organizacja Pracodawców Usług IT – SoDA – to podmiot powstały w 2018 roku. Obecnie zrzesza ponad 200 firm o kapitale polskim i zagranicznym, które zatrudniają łącznie ponad 50 000 pracowników i działają na terenie całej Polski. Stowarzyszenie współpracuje m.in. z takimi organizacjami, jak PIIT, PTI, PAIH, ITCorner czy Klaster IT.

Poprzednio obsługą SoDa zajmowała się more communications agency.

Dołącz do dyskusji: PR Calling wygrywa przetarg na obsługę SoDA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl