PR Hub dla Stowarzyszenia Producentów Produktów Zbożowych
Do grona klientów agencji PR Hub dołącza Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych (SPPZ).
Klient powierzył agencji realizację kampanii edukacyjnej „Dobre zboże wiele może. #CzerpZeZboża”, promującej kategorię kasz i płatków zbożowych. PR Hub odpowiada za szereg działań z obszaru digital marketingu, influencer marketingu oraz media relations, z uwzględnieniem komunikacji kryzysowej.
Jednym z zaplanowanych działań jest przeprowadzenie szkolenia z sytuacji kryzysowych dla członków Stowarzyszenia. PR Hub będzie także wspierało SPPZ w kontakcie z interesariuszami oraz w komunikacji kryzysowej.
W ramach kampanii prowadzone będą działania mediowe, w tym media relations, z zakresu influencer marketingu oraz aktywności w mediach społecznościowych. Agencja jest także odpowiedzialna za uruchomienie serwisu dobrezboze.pl, który stanowić będzie kompendium wiedzy o kaszach i płatkach zbożowych, a także o działalności Stowarzyszenia na rzecz branży.
Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.
Dołącz do dyskusji: PR Hub dla Stowarzyszenia Producentów Produktów Zbożowych