SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pracownicy reklamują LOT jako „Twoje nowe linie lotnicze” (wideo)

Nową ofertę PLL LOT wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są pracownicy tej firmy, na czele z prezesem Sebastianem Mikoszem. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Twoje nowe linie lotnicze”, odpowiada dział marketingu LOT-u oraz firmy DDB Warszawa i Universal McCann.

W nowej kampanii LOT-u promowana jest wprowadzana właśnie, poszerzona oferta przewoźnika (patrz link poniżej). Jej poszczególne elementy - m.in. podwyższone standardy obsługi pasażerów - na lotnisku i w samolotach, menu pokładowe z kawą Starbucks oraz mobilna wersja serwisu internetowego - prezentują pracownicy firmy odpowiadający za konkretne usługi i projekty. Całość zmian podsumowuje Sebastian Mikosz, prezes LOT-u.

>>> LOT wprowadza duże zmiany: opłata za jedzenie, kawa Starbucks, Taxi&Fly i mobilna strona internetowa

Kampania zaczęła się etapem teaserowym, w ramach którego od 24 do 31 lipca w „Gazecie Wyborczej” i na Gazeta.pl publikowane były reklamy przedstawiające trzy cechy „Twoich nowych linii lotniczych”. Od początku sierpnia emitowane będą reklamy wyjaśniające, że chodzi o LOT, i prezentujące poszczególne usługi. W akcji wykorzystywanych będzie 13 różnych spotów i layoutów - 12 opisujących cechy i nowe usługi LOT-u oraz podsumowanie tych zmian przez Sebastiana Mikosza.

Akcja do końca sierpnia będzie prowadzona w internecie (główne portale informacyjne, serwisy podróżnicze, spoty na portalach VoD, aktywności na Facebooku i YouTubie) oraz w kanałach własnych LOT-u (serwis lot.com, magazyn pokładowy, direct marketing). Ponadto uruchomiono osobną stronę - działającą pod adresami zmiany.lot.com i twojenowelinie.com - na której opisywana jest oferta przewoźnika.

We wrześniu planowane są działania w radiu i na outdoorze. LOT zastanawia się też nad emisją reklam w wybranych kanałach telewizyjnych.

Koncepcję kampanii opracował dział marketingu LOT-u, który odpowiada też za realizację części działań. Przy kreacji i produkcji reklam firma współpracowała z agencją reklamową DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Pracownicy reklamują LOT jako „Twoje nowe linie lotnicze” (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zoltan
Ta pani od menu jest śliczna i słodka.
0 0
odpowiedź
User
Pasażer
"Podwyższony standard obsługi", czyli podniesione ceny. Brawo ! Matołki, wprowadźcie ludzkie cena za lot Gdańsk - Warszawa, to będziecie mieć pełne samoloty. Za dwa lata oferta kolei Was zabije.
0 0
odpowiedź
User
Olej
Haha, widzę że przed upadkiem LOT-u, Mikosz dał jeszcze zarobić jakiejś zaprzyjaźnionej agencji reklaowej i przy okazji postawnowił wypromować samego siebie za nasze pieniądze... Zaraz będziemy musieli wyłożyć następne 200 mln na pomoc dla LOT
0 0
odpowiedź