„Press” tylko z 10 wydaniami w roku. Andrzej Skworz: Pozycja lidera nam na to pozwala
Miesięcznik „Press” będzie mieć od teraz dziesięć wydań w roku, z czego dwa będą wydaniami łączonymi. - Pozycja lidera pozwala nam na taką decyzję - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Skworz, redaktor naczelny pisma.
W sprzedaży jest już dostępny numer styczniowo-lutowy "Pressa" i kosztuje bez zmian 15 zł. Kolejnym wydaniem łączonym będzie numer lipcowo-sierpniowy.
Andrzej Skworz nie zdradza, co było powodem zmniejszenia liczby wydań „Press” . - Pozycja lidera sprzedaży wśród prasy o mediach i reklamie pozwala nam na taką decyzję biznesową - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. - Nasze wpływy reklamowe są stabilne, a rosnąca w 2014 roku liczba produktów wydawniczych zaspokoi oczekiwania czytelników "Press" i "Presserwisu", a także naszych klientów - dodaje.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Press” od stycznia do września ub. r. wynosiła 3 095 egz., wobec 3 609 egz. w całym 2012 roku.
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|||
Press |
2010 |
2011 |
2012 |
I-III kwartał 2013 |
4 931 |
4 366 |
3 609 |
3 095 |
Dołącz do dyskusji: „Press” tylko z 10 wydaniami w roku. Andrzej Skworz: Pozycja lidera nam na to pozwala