SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Press” tylko z 10 wydaniami w roku. Andrzej Skworz: Pozycja lidera nam na to pozwala

Miesięcznik „Press” będzie mieć od teraz dziesięć wydań w roku, z czego dwa będą wydaniami łączonymi. - Pozycja lidera pozwala nam na taką decyzję - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Skworz, redaktor naczelny pisma.

W sprzedaży jest już dostępny numer styczniowo-lutowy  "Pressa" i kosztuje bez zmian 15 zł. Kolejnym wydaniem łączonym będzie numer lipcowo-sierpniowy.

Andrzej Skworz nie zdradza, co było powodem zmniejszenia liczby wydań „Press” . - Pozycja lidera sprzedaży wśród prasy o mediach i reklamie pozwala nam na taką decyzję biznesową - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. - Nasze wpływy reklamowe są stabilne, a rosnąca w 2014 roku liczba produktów wydawniczych zaspokoi oczekiwania czytelników "Press" i "Presserwisu", a także naszych klientów - dodaje.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Press” od stycznia do września ub. r. wynosiła 3 095 egz., wobec 3 609 egz. w całym 2012 roku.

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Press

2010

2011

2012

I-III kwartał 2013

4 931

4 366

3 609

3 095

Dołącz do dyskusji: „Press” tylko z 10 wydaniami w roku. Andrzej Skworz: Pozycja lidera nam na to pozwala

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Pozycja nam pozwala? Trochę arogancją zajechało...
0 0
odpowiedź
User
nick
"Pozycja nam pozwala"? Trochę arogancko zabrzmiało...
0 0
odpowiedź
User
uchuchu
Nikt inny nie zajmuje się robieniem śmiessnego środowiskowego biuletynu, więc Press rzeczywiście jest liderem, A tu po prostu cienko z kasą. Więc już nawetmiesięcznik nie jest miesięcznikiem. Powinni stworzyć odrębną kategorię. Proponuję też nowy slogan "Press - Raz na sześć tygodni".
0 0
odpowiedź