SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program Wojciecha Manna w TVP2 oglądało tylko 1,15 mln widzów

Nowy program Wojciecha Manna „Kocham to, co lubię” oglądało jesienią w niedzielne średnio 1,15 mln widzów. TVP2 w czasie emisji talk-show zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a reklamy przyniosły jej 1,2 mln zł.

Program „Kocham to, co lubię” emitowany był w okresie od 9 września do 25 listopada br. w niedziele o 17.20. Średnio oglądało go 1,15 mln osób przy udziale wynoszącym 9,40 proc. wśród wszystkich widzów i 6,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W czasie nadawania „Kocham to, co lubię” Dwójka zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była wtedy TVP1, nadająca powtórki „Komisarza Alexa”, co dawało jej 21,42 proc. udziału. Drugie miejsce zajmowała TVN (filmy fabularne; 14,37 proc.). Za TVP2 plasował się Polsat („Hotel 52”, „Przyjaciółki” ; 7,55 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka zajmowała czwartą pozycję i przegrywała także z Polsatem.

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 2614633 21,42% 15,44%
TVN 1754011 14,37% 20,31%
TVP2-Kocham to, co lubię 1147894 9,40% 6,19%
Polsat 921004 7,55% 8,15%


Wpływy z reklam przy emisji programu wyniosły 1,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Kocham to, co lubię” to magazyn satyryczno-kulturalny z elementami talk-show. W programie poruszane są różnorodne tematy z zakresu popkultury zarówno w formie dialogu, jak i monologu, a nawet inscenizacji parafabularnej z udziałem znanych aktorów.

TVP2 chce pokazywać kolejne odcinki programu wiosną 2013 roku, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.

Dołącz do dyskusji: Program Wojciecha Manna w TVP2 oglądało tylko 1,15 mln widzów

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szmira za abonament
Czy długo jeszcze będziemy musieli znosić tę wielokrotnie zmieloną papę serwowaną przez tvp? "Kulturalnie" nadętą.
0 0
odpowiedź
User
Pan z TVP2
Nie ma z kim gadać. TVP będzie wkrótce wyglądać jak koszary w Zegrzu z "Zezowatego szczęścia" niezapomnianego Munka. Obejrzyjcie tę scenę.
0 0
odpowiedź
User
Zjawa
Dwójka nadęła się kultututuralnie i zaraz pęknie. Jest próżna, tzn. pusta.
0 0
odpowiedź