SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pytanie na śniadanie” wygrywa z „Dzień dobry TVN” w grupie ogólnej i komercyjnej

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w styczniu 2020 roku notowało „Pytanie na śniadanie”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, para prowadzących „Pytania na śniadanie” Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, para prowadzących „Pytania na śniadanie”

W okresie od 1 do 31 stycznia 2020 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 485 tys. osób przy 9,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn TVP2 miał o 51 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

„Pytanie na śniadanie” od 2 września ub.r. emitowane jest o godz. 7.15, a więc o 40 minut wcześniej niż przedtem.

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 377 tys. osób, co przełożyło się na 8,15 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 513 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 9,99 proc.), co oznacza spadek o 136 tys. oglądających (największy w zestawieniu). „Dzień dobry TVN” od 31 sierpnia ub.r. zaczyna się o godz. 7.30 (wcześniej magazyn startował o 8.00).

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W styczniu 2020 roku jego widownia wyniosła 278 tys. osób, a jego udział - 10,71 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 68 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Pytanie na śniadanie” wyprzedziło „Dzień dobry TVN” w grupie 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będące nowym liderem zestawienia „Pytanie na śniadanie” w zeszłym miesiącu miało 199 tys. widzów (względem stycznia 2019 roku wzrost o 8 tys. oglądających).

Na drugie miejsce spadł magazyn „Dzień dobry TVN” (największy w zestawieniu spadek - o 63 tys. do 175 tys. oglądających). Również i w tym ujęciu trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 12 tys. do 116 tys.).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” wygrywa z „Dzień dobry TVN” w grupie ogólnej i komercyjnej

57 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aks
AŻ tak źle, nawet jentelegencja ma już dość prawdziwych Europejczyków, sorry światowców?
0 0
odpowiedź
User
ZET
DD TVN zbyt gwiazdorzy. Może po prostu Snickersa???
0 0
odpowiedź
User
wlad
To się nazywa urealnianie wyników. Zupełnie jak z sondażami. Jak pojawiła się inna możliwość sprawdzenia oglądalności, nie można bezgranicznie drukowa wyników. Bo to jest związane z kosztami reklam, a nikt nie chce być dymany, nawet jeśli to w szczytnym celu walki o lemingrad.
0 0
odpowiedź