„Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych, „Naj” z dużym wzrostem
W lutym br. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań pozostała „Przyjaciółka”, która zanotowała największy spadek w rankingu. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w lutym 2013 roku wyniosła 388 843 egz. i w porównaniu do lutego 2012 roku była niższa o 23,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Był to największy spadek w zestawieniu.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik zmniejszył się o 17,87 proc. do 353 055 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym okresie wyniosła 306 766 egz., po spadku o 7,71 proc.
Czwarte miejsce zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W lutym 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 229 240 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 193,97 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Przyjaciółka |
388843 |
505802 |
Tina |
353055 |
429868 |
Pani Domu |
306766 |
332381 |
Naj |
229240 |
77980* |
W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 24,76 proc.) pochwalić się mogła „Pani Domu”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Naj” - było to 28,70 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
luty |
styczeń |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Przyjaciółka |
388843 |
460650 |
Tina |
353055 |
434993 |
Pani Domu |
306766 |
245883 |
Naj |
229240 |
321505 |
* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych, „Naj” z dużym wzrostem