SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem

W sierpniu br. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych miała “Przyjaciółka”, na drugim miejscu znalazła się “Tina”. Oba tytuły zanotowały nieduże spadki. Swój wynik poprawiła jedynie trzecia w rankingu “Pani Domu”.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu br. wyniosło 514 477 egz. i było o 1 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 444 581 egz. po spadku o 2,9 proc.

Natomiast rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska), która od lipca br. stała się dwutygodnikiem, wyniosło 348 150 egz. Rok wcześniej magazyn ten wydawany był przez spółkę Marquard Media Polska i był tygodnikiem, chociaż w praktyce ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych. Miał wtedy sprzedaż na poziomie 305 151 egz., co oznacza, że zanotował wzrost o 14,1 proc. 

ZKDP sierpień
Wirtualnemedia.pl 2010 2009
Tytuł Rozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka 514 477 519 759
Tina 444 581 457 937
Pani Domu 348 150 305 151*


W sierpniu br. w porównaniu do lipca wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży. Największy, wynoszący 14,4 proc. dotknął “Przyjaciółki”. 

ZKDP 2010
Wirtualnemedia.pl sierpień lipiec
Tytuł Rozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka 514 477 601 198
Tina 444 581 454 262
Pani Domu 348 150 396 448

* - dane te dotyczą formalnie tygodnika, choć w praktyce ukazywał się on wtedy co dwa tygodnie.

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
naf
Moja "Przyjaciółka"
0 0
odpowiedź