2,2 mln widzów „Pułapki”. TVN liderem w 16-49
Nowy serial „Pułapka” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,23 mln widzów. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”, ale w grupie komercyjnej stacja jest już jednak zdecydowanym liderem.
„Pułapkę” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 9 września br. Średnia widownia 3 pierwszych odcinków serialu wyniosła 2,23 mln osób, co przełożyło się na 15,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,89 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Z kolei z danych udostępnionych nam przez Codemedia wynika, że wśród kobiet w wieku 16-49 lat mieszkających w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców udział nowego serialu wynosi 30,12 proc.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji, który wsparty był silną kampanią reklamową - zgromadził on przed telewizorami 2,56 mln oglądających.
Widownia drugiego odcinka spadła do 2 mln osób, ale w trzecim zwiększyła się do 2,13 mln.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,92 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,93 mln, a wśród kobiet 16-49 z dużych miast - 499 tys.; dane udostępnione przez Codemedia). Z kolei łączny 1-minutowy zasięg premierowych odcinków do tej pory wyniósł 7,54 mln osób.
TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. reality-show „Rolnik szuka żony” i „The Wall. Wygraj marzenia”, osiąga 18 proc. udziału. Trzeci jest Polsat („Kabaret na żywo według Paranienormalnych”; 10,93 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 3,08 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest już liderem rynku.
Fabuła skupia się na Oldze Sawickiej (w tej roli Agata Kulesza), która jest pisarką powieści kryminalnych. Szukając inspiracji do kolejnej książki trafia na intrygującą sprawę dotyczącą nastoletniej dziewczyny. Pozornie prosty temat ma jednak drugie dno. Niepostrzeżenie Olga zostaje wciągnięta w niebezpieczną pułapkę - intrygę z przeszłości, która po latach powraca z podwójną siłą. Tym razem nie jest to jednak literacka fikcja, ale niezwykle groźna gra, w której stawką jest życie.
W obsadzie „Pułapki” pojawią się również m.in. Mateusz Więcławek, Leszek Lichota, Joanna Kulig, Kinga Preis, Krzysztof Pieczyński, Maria Maj, Jacek Lenartowicz, Piotr Trojan, Marcin Czarnik oraz Marianna Kowalewska.
Odcinki wyreżyserował Łukasz Palkowski. Producentami serialu są Tomasz Karpiński oraz Katarzyna Bielecka.
- „Pułapka” to właściwie produkcja filmowa. Inaczej mówiąc jest to seryjne kino. Zainwestowaliśmy w ten projekt więcej niż w przeciętne seriale. Te budżety są nieporównywalne. W przypadku „Pułapki" mogę zaryzykować stwierdzenie, że mamy budżet filmowy - tuż przed premierą produkcji mówił portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
„Pułapka 2” być może już wiosną 2019 roku
Stacja TVN rozważa realizację drugiej odsłony serialu kryminalnego „Pułapka” z Agatą Kuleszą. Decyzja o kontynuacji jeszcze nie zapadła, ale ruszyły prace nad scenariuszami odcinków drugiego sezonu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ewentualny ciąg dalszy „Pułapki” może zatem trafić na antenę TVN już wiosną 2019 roku..
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,2 mln widzów „Pułapki”. TVN liderem w 16-49