SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PZU wybrało dom mediowy, a szuka agencji interaktywnych

Grupa PZU zdecydowała o przedłużeniu na bieżący rok współpracy z domem mediowym Starlink. Firma rozpoczyna natomiast przetargi na działania marketingowe w internecie i stworzenie swojego serwisu.

W zakończonym właśnie przetargu Grupa PZU postanowiła kontynuować w bieżącym roku współpracę z domem mediowym Starlink. O budżet firmy, który ma być w tym roku większy niż w ubiegłych latach, starały się również Optimum Media OMD, Initiative i ZenithOptimedia.

W najbliższych dniach PZU rozpocznie natomiast dwa przetargi wśród agencji interaktywnych, które obecnie kończy wstępnie wybierać. Pierwszy będzie dotyczył strategicznej i kreatywnej obsługi firmy w internecie, zakupu mediów w sieci, a także pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEM&SEO), marketingu afiliacyjnego, performance marketingu, netPR-u, social marketingu i działań niestandardowych z zakresu Web 2.0 i Web 3.0. Natomiast druga rywalizacja będzie obejmować stworzenie i obsługę nowego serwisu internetowego i intranetowego ubezpieczyciela. Grupa PZU zapowiada rozstrzygnięcie obu przetargów na przełom pierwszego i drugiego kwartału.

  • Więcej informacji:
  • PZU

Dołącz do dyskusji: PZU wybrało dom mediowy, a szuka agencji interaktywnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl