PZU wybrało dom mediowy, a szuka agencji interaktywnych
Grupa PZU zdecydowała o przedłużeniu na bieżący rok współpracy z domem mediowym Starlink. Firma rozpoczyna natomiast przetargi na działania marketingowe w internecie i stworzenie swojego serwisu.
W zakończonym właśnie przetargu Grupa PZU postanowiła kontynuować w bieżącym roku współpracę z domem mediowym Starlink. O budżet firmy, który ma być w tym roku większy niż w ubiegłych latach, starały się również Optimum Media OMD, Initiative i ZenithOptimedia.
W najbliższych dniach PZU rozpocznie natomiast dwa przetargi wśród agencji interaktywnych, które obecnie kończy wstępnie wybierać. Pierwszy będzie dotyczył strategicznej i kreatywnej obsługi firmy w internecie, zakupu mediów w sieci, a także pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEM&SEO), marketingu afiliacyjnego, performance marketingu, netPR-u, social marketingu i działań niestandardowych z zakresu Web 2.0 i Web 3.0. Natomiast druga rywalizacja będzie obejmować stworzenie i obsługę nowego serwisu internetowego i intranetowego ubezpieczyciela. Grupa PZU zapowiada rozstrzygnięcie obu przetargów na przełom pierwszego i drugiego kwartału.
Dołącz do dyskusji: PZU wybrało dom mediowy, a szuka agencji interaktywnych