Rusza kampania Radia Złote Przeboje. W reklamie Odeta Moro i Kamil Baleja
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rusza z nową kampanią reklamową i konkursem dla słuchaczy, pod hasłem "Największe przeboje lat '80,'90,'00".
W promocyjnej kampanii występują Odeta Moro i Kamil Baleja w trzech stylizacjach, które mają korzyć się z trzema dekadami muzycznymi.
Kreacje stacji pojawią się w internecie, prasie i kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach.
Konkurs "80, 90, 2000"
Dodatkowo redakcja zaprosi słuchaczy do udziału w konkursie pod hasłem "80, 90, 2000". Uważni słuchacze mogą liczyć na podpowiedzi Odety Moro i Kamila Balei dotyczące pytań.
Osoba, który udzieli trzech poprawnych odpowiedzi, wygra 2000 złotych. Konkurs potrwa do 30 października.
- Lata 80., 90. i 2000. najlepiej definiują muzykę Radia Złote Przeboje. Moda na te dekady nie przemija i nic dziwnego, bo to czas pełen świetnych przebojów - komentuje Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje. Właśnie dlatego do tych trzech muzycznych dekad nawiązuje najnowsza kampania wizerunkowa stacji (potrwa do 19 listopada br). Wystąpią w niej Odeta Moro, prowadząca na antenie „Najlepszy weekend” w soboty od 11.00 oraz Kamil Baleja, gospodarz porannego programu „Złote przeboje na dzień dobry”, nadawanego od poniedziałku do piątku od godz. 5.30.
Reklamy stacji będzie można zobaczyć na nośnikach AMS, w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube) oraz w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Polityka”). Działania przygotowała Grupa Radiowa Agory, a zdjęcia do reklam wykonali Piotr Haltof & Youme Studio.
W drugim kwartale br. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Agora zmalały o 52 proc. do 129,5 mln zł. W całym półroczu firma miała 88,2 mln zł straty. Średni udział w rynku słuchania Radia Złote Przeboje w pierwszym półroczu 2020 roku wyniósł 2,8 proc.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania Radia Złote Przeboje. W reklamie Odeta Moro i Kamil Baleja