Radio ZET nowym liderem w Łodzi, w górę Jedynka i Eska
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało Radio ZET (pomimo spadku udziału z 14,2 proc. do 13,7 proc.). Z kolei na drugie miejsce spadło RMF FM (z 15,6 proc. do 13,5 proc.).
Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała Jedynka (z 9,4 proc. do 10,8 proc.). Trzecią lokatę ex aequo zajęła również Trójka (wzrost z 10,1 proc. do również 10,8 proc.).
Łódź |
Wszyscy 15-75 |
|||
sierpień 2012 : styczeń 2013 |
luty 2013 : lipiec 2013 |
sierpień 2013 : styczeń 2014 |
luty 2014 : lipiec 2014 |
|
Radio ZET |
15,0% |
14,2% |
12,2% |
13,7% |
Radio RMF FM |
14,2% |
15,6% |
13,0% |
13,5% |
Jedynka |
9,9% |
9,4% |
10,2% |
10,8% |
Trójka |
8,8% |
10,1% |
10,3% |
10,8% |
Radio ESKA (Łódź) |
9,6% |
7,0% |
10,1% |
10,5% |
Radio Złote Przeboje 101,3 FM (Pabianice) |
8,2% |
8,4% |
7,2% |
7,1% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości) / do 2013-11 Radio Eska Rock |
4,7% |
5,8% |
4,3% |
5,5% |
Radio Parada (Łódź) |
4,9% |
5,8% |
3,8% |
4,6% |
Radio TOK FM |
3,3% |
3,2% |
3,8% |
4,4% |
Radio Wawa (Łódź) |
4,9% |
3,7% |
3,2% |
3,2% |
Radio ZET CHILLI |
2,4% |
1,7% |
2,1% |
2,3% |
Radio Maryja |
2,5% |
1,5% |
1,8% |
2,2% |
Radio ZET Gold (Łódź) / do 2013-06 Radio Planeta (Łódź) |
2,0% |
1,8% |
1,6% |
2,1% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
2,3% |
1,8% |
1,9% |
2,1% |
Radio Plus Łódź |
0,6% |
3,8% |
7,8% |
1,6% |
Polskie Radio Łódź |
3,1% |
3,1% |
2,8% |
1,6% |
Radio Eska Rock (Warszawa) / do 2013-11 Radio VOX FM (Warszawa) |
0,0% |
0,1% |
0,7% |
1,0% |
Dwójka |
0,7% |
0,5% |
1,1% |
0,6% |
Czwórka |
0,7% |
0,5% |
0,4% |
0,6% |
Radio Niepokalanów |
0,3% |
0,6% |
0,2% |
0,4% |
Studenckie Radio Żak (Łódź) |
0,1% |
0,1% |
0,5% |
0,4% |
Radio RMF MAXXX (Kielce) |
0,0% |
0,2% |
0,2% |
0,2% |
Radio PiN |
0,5% |
0,4% |
0,3% |
0,2% |
N= |
1 861 |
2 090 |
2 085 |
2 080 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Radio ZET nowym liderem w Łodzi, w górę Jedynka i Eska