SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radiostacja reklamuje się w internecie

Ruszyła nowa kampania reklamowa Radiostacji. Na razie obejmie tylko internet.

„Słuchalność „Radiostacji” w ostatnim okresie systematycznie wzrasta. W kwartale czerwiec-sierpień 2006 stacja osiągnęła rekordowy wynik - 535 tysięcy słuchaczy dziennie, stąd kampania promocyjne” – informuje nas Katarzyna Brzezinska, PR Manager radia.

Kampania internetowa obejmuje Onet.pl, Wirtualną Polskę oraz portale młodzieżowe „Pora” i „Aktivist”.

Kreacje przygotowała agencja Wizard, media zaplanowała agencja ZenithOpimedia.

Do końca roku kampania obejmie również outdoor i prasę.

Dołącz do dyskusji: Radiostacja reklamuje się w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl