TVP po raz 29. wyemituje świąteczny blok "Reklama dzieciom"
W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Od 16 listopada Biuro Reklamy TVP rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego.
Dochód z tegorocznej „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP. Cena 30-sekundowego spotu to 100 tys. zł.
W tym roku charytatywny blok zostanie wyemitowany w TVP1 dwukrotnie: 25 grudnia o godz.20:00 i 26 grudnia między godz. 12:00 a 17:00.
"Reklama Dzieciom" w Telewizja Polska od 29 lat
W ciągu 28 lat istnienia akcji, dzięki hojności reklamodawców, Telewizja Polska przekazała na pomoc dzieciom ponad 30 milionów złotych.
W 2020 roku dochód ze świątecznego bloku reklamowego "Reklama Dzieciom" w Telewizji Polskiej wyniósł 1 410 000 złotych. W gronie darczyńców znaleźli się Cinkciarz.Pl Marketing, Grupa Maspex, Lidl, Natur Produkt Zdrovit, Nestle Polska, Polska Spółka Gazownictwa, Polskie Radio, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie, Procter&Gamble Ds Polska, Totalizator Sportowy, Usp Zdrowie, Volkswagen Group Polska, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica.
Dochód z zeszłorocznej „Reklamy Dzieciom” przeznaczono m.in. na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych i edukacyjnych (m.in.: integracja sensoryczna, logopedyczna, doświadczanie świata, wczesne wspomaganie rozwoju, terapia ruchowa), realizację programów terapeutycznych, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi rodzajami niepełnosprawności, kolonii i wycieczek dla dzieci i młodzieży przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem oraz z innymi dysfunkcjami. Pieniądze trafiły do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych, zespołów szkół specjalnych i szkół podstawowych.
Dołącz do dyskusji: TVP po raz 29. wyemituje świąteczny blok "Reklama dzieciom"
Te 2 mld jest za osoby ustawowo zwolnione z płacenia. Z reklam zrezygnują, jak będą mieć tylko finansowanie z budżetu jak BBC.