SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowa sprzedaż 'Tiny'

W kwietniu 2009 trzy z czterech tygodników poradnikowych miały wyższą sprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Liderem była "Tina" (Wydawnictwo Bauer), która od kwietnia ukazywała się już co dwa tygodnie, choć formalnie zarejestrowana była jeszcze w ZKDP jako tygodnik.

Sprzedaż ogółem "Tiny" w kwietniu 2009 r. wyniosła 652 372 egz. i była o 75 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż w kwietniu 2009 r. w porównaniu do 2008 r. wzrosła o 49 proc. do 320 774 egz.

kwiecień


2009

2008

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Tina 824 738 652 372 549 327 371 657
Pani Domu 455 667 320 774 426 500 215 784
Chwila dla Ciebie 449 912 316 188 528 619 364 463
Naj 363 833 217 487 371 147 181 526


Porównanie sprzedaży z kwietnia 2009 r. do sprzedaży z marca 2009 r. pokazuje, że wzrosła sprzedaż wszystkich tygodników.

2009


kwiecień

marzec

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Tina 824 738 652 372 425229 268751
Pani Domu 455 667 320 774 432000 244363
Chwila dla Ciebie 449 912 316 188 418879 288195
Naj 363 833 217 487 368214 202076

Dołącz do dyskusji: Rekordowa sprzedaż 'Tiny'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl